عمومی

فال تاروت روزانه خود را نگاه کنید!/سرنوشت چه چیزی را برای شما رقم زده است؟

فال تاروت روز جمعه 31 شهریور سال 1402 را برای شما ارائه دادیم.

تاروت از دیرباز نوعی بازی با کارت بوده است. اما بعد به تاروت و پیش بینی آینده تبدیل شد. چند سالی است که فال تاروت طرفداران خود را دارد. برخی از مردم خواندن فال را تاروت و به عنوان پیش بینی و پیش گویی می دانند و معتقدند، اما برخی آن را سرگرمی می دانند. فال تاروت 31 شهریور 1402 را در زیر بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: شوالیه سکه

همانطور که امسال نگرش جدیدی برای شما به ارمغان می آورد، تصمیم شما این است که به کاری که شروع کرده اید پایبند باشید.

شما به سمت پول درآوردن کشیده شده اید و اگرچه این ماه بازدهی را که می خواهید به شما نشان نمی دهد، اقدامات شما در ماه های اول سال جاری بسیار حساس خواهد بود و راهی برای تحقق رویاهای خود خواهید یافت. شما از سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته اید و کل این تجربه تأثیر مثبتی بر جاه طلبی شما داشته است.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: ملکه چوبدست

فروردین ماه شما احساس می کنید که باید امسال در کنار خانواده خود باشید زیرا به حمایت آنها نیاز دارید. شما نسبت به آینده بسیار خوش بین هستید اما چیزی برای نشان دادن آن ندارید و این به شما سوخت بیشتری برای آتش جاه طلبی شما می دهد.

جستجوی آرامش در کنار اعضای خانواده به شما کمک می کند آرامش داشته باشید و به اعتماد به نفس فوق العاده ای که بخشی از شخصیت شماست برگردید. در پایان این سال تمام برنامه های شما به نتیجه می رسد.

خرداد

کارت تاروت:  دو چوبدست

شما هنوز به سال جدید نرسیده اید، اما به آن خواهید رسید. در ماه های اول سال جدید متوجه خواهید شد که چگونه کاری را که در سال قبل شروع کرده اید به پایان برسانید.

در حالی که نمی‌خواهید گذشته را به آینده ببرید، مطمئناً نمی‌خواهید از کاری که شروع کرده‌اید دست بکشید و می‌دانید که باید به آن بازگردید، مهم نیست چقدر برای دیگران سخت باشد. بنابراین می توانید آن را احیا کنید و آن را به موفقیت خود در 1402-2023 تبدیل کنید.

تیر

کارت تاروت: پنج سکه – وارونه 

ماه های اول امسال را به برنامه ریزی و تفکر سپری خواهید کرد. اشکالی نداره چون میدونی داری چیکار میکنی هر کسی در دنیا ممکن است کاری انجام دهد، اما شما قصد دارید کاری را شروع کنید و زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد همه جوانب کنید.

مرداد

کارت تاروت: برج – وارونه

در مرداد بدترین سال را پشت سر می گذارید و وارد سالی می شوید که در بسیاری از جنبه ها به شما نوید موفقیت می دهد.

تنها درس واقعی اینجا این است که بدانید چه زمانی باید رها شوید. شما خاطرات ترسناک زیادی دارید و اگر به آنها اجازه دهید شما را از پا در بیاورند، به هم ریخته اید. این کارت به شما می گوید که آنچه در گذشته اتفاق افتاده به پایان رسیده است. راه خود را با آرامش و سلامتی ادامه دهید و به جلو حرکت کنید.

فال تاروت روزانه خود را نگاه کنید!/سرنوشت چه چیزی را برای شما رقم زده است؟

شهریور

کارت تاروت: نوباوه سکه

امسال به شما انگیزه می دهد تا آنچه را که می خواهید انجام دهید. دوست دارید خود را فردی خودخواه بدانید که به هر قیمتی از خود مراقبت می کند.

در ماه های اول سال جدید، اشتباهات سال گذشته را مرور می کنید و تلاش جدی برای برنامه ریزی برای اینکه چگونه می توانید امسال به موفقیت برسید، انجام دهید.

مهر

کارت تاروت: چهار چوبدستی- وارونه

امسال هیچ چیز نمی تواند رویای شما را متوقف کند. شما دید روشنی از آنچه می خواهید و آنچه باید در سال جاری اتفاق بیفتد دارید، و اگرچه ممکن است موانعی در پیش رو ببینید، اما احساس می کنید که این زندگی است!

شما به اندازه سال گذشته عصبانی نیستید و این به این دلیل است که سعی کرده اید منفی های زندگی خود را رها کنید. مهر ماهی های عزیز امسال به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهید کرد.

آبان

کارت تاروت: امپراطور – وارونه

متوجه می شوید که امسال تنها فردی که می خواهید به آن اعتماد کنید خودتان هستید. شما از افرادی که اخیراً به شما توصیه کرده اند چیزهای زیادی یاد گرفته اید و به نوعی از آنها بیشتر یاد گرفته اید.

حالا می دانید چه کاری را نباید انجام دهید. امسال برای شما الهام بخش خلاقانه خواهد بود. هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد شما پروانه ای هستید که در زمان مناسب زنده می شوید.

آذر

کارت تاروت: هشت چوبدست – وارونه

سالی که گذشت برای شما پر از ایده ها و تلاش های خلاقانه بود. امسال باید بیشتر روی تبدیل ایده های عالی خود به واقعیت تمرکز کنید.

دی

کارت تاروت: عشاق – وارونه

ماه های اول سال جدید با مشاجره و اختلافات در زندگی عاشقانه شما همراه خواهد بود.

از یک طرف می توانید به خاطر رسیدن به اینجا با شریکی که دارید به خودتان تبریک بگویید و از طرف دیگر می توانید مطمئن شوید که امسال تکرار سال گذشته نیست. این کارت یک کارت تاروت خوب است، اما هشداری برای شما است که تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید یا برای همیشه همینطور بمانید.

بهمن

کارت تاروت: شش شمشیر – وارونه

در ماه های اول سال جاری، برای شما مفید است که به تمام کارهایی که قبلاً با آن ها سر و کار نداشته اید، توجه کنید. شما از ایده انجام هر کاری می ترسید و عدم ابتکار عمل همه چیز را سخت می کند. امسال سال اقدام و دستیابی به موفقیت های بزرگ است.

اسفند

کارت تاروت: سه فنجان – وارونه

به نظر می رسد سال گذشته برای شما نسبتاً خوب بوده است و اکنون احساس می کنید سال گذشته تمام پول خود را هدر داده اید.

شما نمی خواهید کار کنید؛ شما فقط می خواهید بازی کنید و به احتمال زیاد افرادی را خواهید یافت که در طول مسیر شما را همراهی کنند. از بازی کردن لذت خواهید برد و به زودی به موفقیت های تجاری زیادی دست خواهید یافت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا