اخبار روز سینما

نگاهی به فال تاروت متولدین ماه‌های مختلف! / 21 شهریور 1402

فال تاروت در بین فال‌ها و طالع بینی‌های موجود بسیار محبوب است. این فال هزاران سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و در بیشتر مواقع به درستی پیشبینی می کند. در ادامه فال تاروت متولدین ماه‌های مختلف را مشاهده می‌کنید.

تاروت چیست؟ تاروت یکی از انواع فال و طالع بینی است. خواندن تاروت در دوران باستان بسیار رایج بوده است. تاروت پس از سال ها دوباره محبوب شد و طرفداران خود را پیدا کرد. در زیر فال تاروت متولدین ماه‌های مختلف را در 21 شهریور 1402 مشاهده می‌کنید.

فروردین

کارت تاروت: عدالت

این کارت تاروت از شما می خواهد که با خود و دیگران منصف باشید. سعی کنید بی طرف باشید. شما در سطحی هستید که فردا می توانید راه حلی پیدا کنید و به اصل موضوع بپردازید.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: ماه

روزهایی خواهند بود که نمی توانید حقیقت را ببینید زیرا دید شما مسدود شده است.

کارت تاروت ماه فردا به شما یادآوری می کند که به افرادی که شایسته اعتماد هستند اعتماد کنید. بدون بررسی اعتماد به دوستان خود را از دست ندهید.

خرداد

کارت تاروت: جادوگر

تو خیلی با استعدادی این کارت تاروت به مهارت های شما و چند بعدی بودن شما اشاره می کند. ممکن است وقتی در محل کار یا در گروه دوستانتان رهبر هستید، خودتان را دست کم بگیرید.

وقت آن است که روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید و واقعاً در آن خوب باشید.

تیر

کارت تاروت: خورشید

فردا روز بزرگی خواهد بود. کارت تاروت خورشید مثبت ترین کارت در بین کارت ها است. کارت شما تحت حاکمیت برج اسد، نشان می‌دهد که شما می درخشید.

ممکن است از شما خواسته شود که در رادیو یا تلویزیون صحبت کنید. یا چیزی که در اینترنت قرار می دهید می تواند به دست افراد زیادی برسد و آن ها را بخوانند.

مرداد

کارت تاروت: دو جام

شما باید انتخاب کنید و این تصمیم آسانی نخواهد بود. این کارت به معنای دنبال کردن قلب خود و پیروی از مسیری است که قرار است در آن باشید.

اگر در قلب خود آرامش داشته باشید، خواهید فهمید که آیا تصمیم درستی گرفته اید یا خیر.

شهریور

کارت تاروت: سه چوبدست

شما عاشق خلاق بودن هستید و وقتی می توانید با دوستان خود وقت بگذرانید، احساس بسیار بهتری دارید.

این کارت تاروت به این معنی است که فردا یک روز عالی برای گذراندن وقت با دوستان و انجام یک کاردستی یا کار سرگرم کننده است.

مهر

کارت تاروت: برج

ظاهر این کارت تاروت به معنای مشکلات ناگهانی است، اما جای نگرانی وجود ندارد. یک مشکل به محض بروز مشکل حل می شود.

فقط منتظر فردا باش مشکلی که با آن مواجه می شوید مدت زیادی دوام نخواهد آورد. خیلی زود درست میشود.

آبان

کارت تاروت: چهار سکه

این کارت تقریبا همیشه مربوط به ثروت است. خبر خوب این است که پول خود را خواهید گرفت.

شما باید باهوش باشید و بدانید که چگونه پول خود را مدیریت کنید. مراقب باشید فردا زیاده روی نکنید و به بودجه کلی خود توجه کنید.

آذر

کارت تاروت: سه جام

سه جام کارت هماهنگی و شادی است. جام همیشه با احساسات مرتبط است. فردا شادی را در قلب خود احساس خواهید کرد.

حتی می توان گفت که شما شادتر از همیشه به نظر می رسید. و البته این چیز خوبی است.

دی

کارت تاروت: ملکه

ملکه یک کارت مهم است، به این معنی که موقعیتی خارج از کنترل شما بر زندگی شما تأثیر می گذارد و نیاز به صبر دارد. شما فردی مهربان هستید اما می توانید قوی باشید. فردا به شهود زنانه خود اعتماد کنید. شما را در مسیر اشتباه هدایت نمی کند.

بهمن

کارت تاروت: پنج جام

پنج جام به معنای بی ثباتی است و همیشه یک کارت مثبت نیست. پنج جام ممکن است به این معنی باشد که شما با یک دل شکستگی روبرو هستید.

جدایی می تواند شما را ناراحت کند که رابطه شما آنطور که انتظار داشتید پیش نرفت. اما وقتی غم از بین رفت، به گذشته نگاه می کنی و خوشحال می شوی.

اسفند

کارت تاروت: هشت شمشیر

هر دو شکل هشت و شمشیر نشان دهنده آزمون انعطاف پذیری شما هستند. به همین دلیل، ممکن است از نظر عاطفی دوران سختی را سپری کنید. گاهی ممکن است احساس کنید به شما خیانت شده و در دام افتاده اید.

اما وقتی واقعاً به مشکل نگاه می کنید، متوجه می شوید که می توانید برخی چیزها را برای بهتر شدن تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا