اخبار روز سینما

فال تاروت متولدین ماه های مختلف / 24 مرداد 1402

بسیاری از افراد سعی دارند تا به کمک فال از آینده خود با خبر شوند. فال تاروت یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ است. که در گذشته مورد توجه اشراف و ثروتمندان بوده است. در ادامه فال تاروت متولدین ماه های مختلف را بررسی می کنیم.

فروردین

کارت تاروت: عدالت

شما می خواستید از رکود خارج شوید و اکنون زندگی شما در مسیر جدیدی قرار گرفته است. یافتن تعادل مناسب بین کار و خانواده ضروری است، اما زندگی خصوصی شما نیز نیاز به توجه دارد.

بنابراین گرفتن کارت تاروت عدالت نشانه آن است که باید تصمیم خود را بگیرید و به روشی متفاوت به آینده فکر کنید.

یافتن استراتژی مناسب همیشه آسان نیست، بنابراین کارت فردا نشانه ای است برای ارتباط شما با کارشناسانی که می توانند به شما در حل مشکلات کمک کنند.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: ماه

هر اتفاقی دلیلی دارد. بنابراین دریافت کارت ماه نشانه فریب یا از بین رفتن اعتماد است.

وقتی کسی که خیلی به او اعتماد دارید اعتماد شما را می شکند، ممکن است احساس کنید دنیای اطراف شما در حال فروپاشی است و هیچ راهی برای اصلاح رابطه وجود ندارد.

اما صبور باش؛ با گذشت زمان، احساسات شما نیز فروکش می کند. در نهایت همه چیز خوب خواهد شد و شما به وضوح مورد نیاز خواهید رسید.

خرداد

کارت تاروت: ابله

راحت باش. درهای جدیدی به روی شما باز خواهد شد، اما مشکل این است که شما بی ملاحظه و عجول هستید. وقتی می خواهید کاری را شروع کنید، ممکن است تصمیمات عجولانه بگیرید که باعث شود برخی از جنبه ها را نادیده بگیرید.

به همین دلیل فردا باید بیشتر مراقب باشید تا بعدا پشیمان نشوید. به یاد داشته باشید که عجله همه چیز را خراب می کند. در عوض، کمی تلاش به شما کمک خواهد کرد.

تیر

کارت تاروت: ملکه

هر اتفاقی دلیلی دارد. وقتی شهود شما قوی تر می شود، می توانید دلیل آن را درک کنید. باید به قلبت اعتماد کنی و به خودت ایمان داشته باشی.

شما تجربیات زندگی زیادی دارید که به شما کمک کرده چیزهایی را که ذهن و قلبتان هنوز درک نکرده اند را درک کنید. به کار کائنات اعتماد کنید.

گاهی کائنات روح شما را لمس می کند تا قلب شما را بیدار کند و به شما کمک کند تا ببینید چه چیزی در مقابل شماست، حتی اگر از نظر ذهنی آماده نباشید.

مرداد

کارت تاروت:

شانس فردا در خانه تان را خواهد زد و سورپرایز دلپذیری به شما خواهد داد. چرخ اقبال مانند برنده شدن یک بلیط شانس است و شما فردا آن را برنده خواهید شد!

فردا یک غافلگیری ناگهانی برای شما پیش می آید که هم غیرمنتظره و هم طاقت فرسا است، اما بدون تلاش شما اتفاق نمی افتد. شما کسی هستید که در زمان مناسب خود را در مکان مناسب قرار می دهید.

شهریور

کارت تاروت: خورشید

فردا از تصمیمت مطمئن باش خوب یا بد، همه چیز همانطور که باید پیش می رود. کارت تاروت خورشید مثبت ترین کارتی است که می توانید دریافت کنید، بنابراین مهم نیست که فردا از چه طوفانی عبور کنید، در پایان طوفان یک رنگین کمان خواهید دید.

سرت را بالا بگیر حتی اگر الان اوضاع بر وفق مرادت نیست و احساس می کنی که زندگی معنایی ندارد، به زودی به هدفش پی خواهی برد. پس لبخند را فراموش نکن!

مهر

کارت تاروت: عشقان

وقتی قلبت شکسته و تکه تکه می شود، سخت است بدانی چه باید بکنی. اگر در رابطه خود زیاده روی کنید، ممکن است دوستی شما از هم بپاشد. اما اگر همه چیز را همانطور که هست رها کنید، می توانید بزرگترین عشق زندگی خود را داشته باشید.

در هر صورت، این کارت تاروت نشان دهنده آشفتگی عاطفی شماست و پردازش احساسات شما زمان می برد. اما همه چیز بهتر خواهد شد.

آبان

کارت تاروت: جادوگر

تو جادوی خالصی! شما یک فرد با استعداد و همه فن حریف هستید، اما می خواهید به چه چیزی مسلط شوید؟ بخشی از شما می خواهید در یک زمینه خاص متخصص باشید. این منطقه ای است که برای مدت طولانی به آن توجه کرده اید.

آیا فکر می کنید وقت آن رسیده که یک مسیر شغلی جدید را انتخاب کنید و یک سرگرمی را به یک تلاش واقعی تجاری تبدیل کنید؟

در حالی که ممکن است بخشی از شما از ثابت نگه داشتن چیزها اطمینان داشته باشید، این یک استراتژی خوب است که کمی ریسک کنید تا ببینید استعدادتان تا کجا می تواند پیش برود. به دنبال فرصت طلایی خود باشید!

آذر

کارت تاروت: امپراطور

علامت ستاره شما قوس است، به این معنی که شما همیشه در رقابتی هستید که ارزش بردن جایزه را دارد. به نظر می رسد فردا باید دستکش بوکس خود را بپوشید!

کارت تاروت امپراطور نشان می دهد که شما مخالف دنیا هستید و حتی با وجود اینکه هیچ چیز غم انگیز یا خارج از کنترل بزرگی در زندگی شما وجود ندارد، در درون شما دعوت به ماجراجویی و نیاز به ابراز وجود بیشتری احساس خواهید کرد.

دی

کارت تاروت: درویش

این کارت برای شما بسیار خوب است، به خصوص که از فضای شخصی خود لذت می برید و دوست ندارید افراد وارد زندگی خصوصی شما شوند.

به عبارت دیگر، شما فقط در حال فکر کردن هستید و آهسته حرکت می کنید و به دنیای درونی خود می پردازید، در حالی که فردا دیگران فکر می کنند که شما عصبی و بی عاطفه هستید. منتظر باشید تا برخی از حقایق فردا آشکار شود!

بهمن

کارت تاروت: ستاره

جهان یک راه منحصر به فرد و شاید حتی سرگرم کننده برای جلب توجه شما دارد! کارت ستاره نه تنها از شما می خواهد که خرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، بلکه نشان می دهد که در زندگی خود به شخصی نیاز دارید که ذهن و قلب شما را با دانش جدید پر کند.

خرد نامحدود است، اما بدون تجربه برای پرورش ذهن، می تواند بی فایده شود. هدف فردا تغییر است. هم داخلی و هم خارجی. شما برای یک هدف اینجا هستید!

اسفند

کارت تاروت: دو قلب

به طور طبیعی، زمانی که اسفند شما یک حوت هستید، چیزها را عمیقاً احساس می کنید و ممکن است فردا تغییرات زیادی از شادی و غم عاطفی را تجربه کنید. این کارت نشان می دهد که شخصی در زندگی شما وجود دارد که به شما عشق و خلاقیت را القا می کند.

فردا، برای اولین بار پس از مدت ها، ممکن است احساس کنید که به چشمان جفت روح خود نگاه می کنید. یک معشوق سابق که قلب شما را لمس کرد که هیچ کس دیگری نمی توانست.

فردا روز خاصی برای عشق و رابطه است. چه این رابطه قدیمی باشد یا جدید، فعلاً در هیچ کاری عجله نکنید. از آن لذت ببرید!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا