اخبار روز

دلیل تاخیر خط 5 مترو تهران!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، هادی زند با اشاره به اینکه ساعت 10 صبح امروز 16 تیر ماه، نقص فنی در شبکه برق هوایی خط 5 مترو باعث قطع سرویس بخشی از این خط شد، گفت: این حادثه باعث توقف دو قطار بین ایستگاه کرج به سمت محمد شهر و گلشهر به سمت هشتگرد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای رفع عیب از دقایق ابتدایی، تصریح کرد: تکنسین ها از همان دقایق ابتدایی اقدامات خود را برای رفع ایراد و اتصال نور آغاز کرده اند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه اطلاعات مربوط به نقص فنی سیستم برق هوایی و از سرگیری سرویس از طریق سایت این شرکت در دستور کار قرار دارد، گفت: سرویس دهی بین ایستگاه گلشهر تا هشتگرد. بازگشت به حالت عادی؛ اما خدمات مسافری بین ایستگاه های گلشهر و کرج در این خط تا اطلاع ثانوی با تاخیر انجام می شود.

به گزارش مدیریت امور بین الملل و ارتباطات شرکت بهره برداری حومه و متروی تهران، زند با عذرخواهی از مسافران و شهروندان خاطرنشان کرد: مهندسان و کارشناسان این شرکت از ابتدا در تلاش برای رفع فوری مشکل هستند. صدور و تثبیت شبکه برق بالادست امکان عادی سازی سفر مسافران در این خط را فراهم می کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا