اخبار روز سینما

تاج سر «باربی» باقی ماند

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

ایسنا: فیلم «باربی» دومین فیلم پرفروش تاریخ کمپانی برادران وارنر شد و برای چهارمین هفته متوالی فروش خود را به 1.18 میلیارد دلار رساند.

«باربی» نزدیک به یک ماه پس از اولین حضورش در پرده سینما همچنان رکوردشکنی می کند و کمدی به کارگردانی گرتا گرویگ با فروش 1.18 میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی به دومین فیلم پرفروش تاریخ کمپانی برادرز تبدیل شد. . . وارنر به نام خود ثبت نام کرد.

این فیلم در ۷۵ بازار بین المللی ۴۵.۱ میلیون دلار فروخت تا فروش خارجی خود را به ۶۵۷.۶ میلیون دلار برساند. . مارگو رابی و رایان گاسلینگ در این فیلم ایفای نقش می کنند که با پشت سر گذاشتن فیلم Frozen 2 جنیفر لی به پردرآمدترین فیلم کارگردان زن در تمام دوران تبدیل شد.

علاوه بر این، فیلم علمی تخیلی “Mag 2: The Pit” در سینماهای 75 کشور جهان 43.7 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش بین المللی خود را به 202.8 میلیون دلار رساند. در این فیلم شخصیت «جوناس تیلور» (با بازی جیسون استاتهام) در مورد نوعی کوسه منقرض شده که به دلیل نداشتن فرزند در اسارت نگهداری می شود، مورد بررسی قرار می گیرد. این کوسه کمیاب در محلی به نام ماریانا ترنچ پیدا شده است که افراد زیادی به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند و…

از سوی دیگر فیلم «اپنهایمر» به کارگردانی «کریستوفر نولان» همچنان در باکس آفیس جهانی تاثیرگذار بوده و 32 میلیون دلار به فروش خود اضافه کرده و مجموع فروش بین المللی خود را به 385 میلیون دلار رسانده است. درام با درجه R درباره جی رابرت اوپنهایمر، یکی از نیروهای محرکه ساخت بمب اتمی، 649 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. این فیلم اکنون پردرآمدترین فیلم تاریخ جنگ جهانی دوم است و از نجات سرباز رایان و دانکرک پیشی گرفته است.

“Gran Turismo بر اساس یک داستان واقعی” از کلمبیا پیکچرز نیز با 10.7 میلیون دلار در 30 بازار بزرگ در سطح بین المللی افتتاح شد. شایان ذکر است، این فیلم در فرانسه 2.3 میلیون دلار فروش کرد و پس از آن انگلستان با 1.3 میلیون دلار و استرالیا و آلمان هر کدام با یک میلیون دلار در رده های بعدی قرار گرفتند. این فیلم که اقتباسی از یک بازی ویدیویی است در تاریخ 25 آگوست در آمریکا اکران می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا