اخبار روز سینما

بیوگرافی فاطمه کاوه; از شایعه تا دروغ!

برخی سایت ها سعی می کنندکه با نوشتن تیترهای دروغ به بیوگرافی فاطمه کاوه ای بپردازند. در ادامه با ماو  شایعه بیوگرافی فاطمه کاوه ای همراه باشید.

 

نام فاطمه کاوه ای  با توجه به شرایط و اتفاقات اخیر ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشته است و معتقدند او با برخی از عوامل خارج از ایران که نظر مخالف دارند همگروه است.

بیوگرافی فاطمه کاوه از شایعه تا دروغ!

البته این اخبار را سایت هایی با تیترهای عجیب درباره زندگی فاطمه کاوه ای نوشته اند و هیچ سندی برای تایید آن وجود ندارد و ما منبع خاصی پیدا نکردیم که بیاوریم تا از احوال این خانم اطلاعی درست و به دور از دروغ به دست آورند. در واقع به احتمال زیاد هر آنچه در خبرگزاری ها درباره فاطمه کاوه ای می بینید شایعه است و این اخبار بیش از هر جای دیگری در رسانه های معاند و برخی صفحات اینستاگرام برجسته شده است.

بیوگرافی فاطمه کاوه ای

بیوگرافی فاطمه کاوه; از شایعه تا دروغ!

صدرالله فاضلی زارع و یوسف مهراد دو نفر به اتهام توهین به اسلام و قرآن بر اساس حکمی که همه می دانید، صدرالله فضلی زارعی به  «سب النبی، ارتداد فطری، توهین به مادر پیامبر، بی توجهی به قرآن» متهم شدند. با سوزاندن آن، توهین به مقدسات و انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون رضایت» و یوسف مهراد به اتهام «سب النبی و توهین به مقدسات دینی و اسلامی» به اعدام محکوم شدند.

معروفیت فاطمه کاوه‌ای از کجا شروع شد؟

معروفیت فاطمه کاوه‌ای از وایرال شدن یک عکس با لب های غنچه شده شروع شد و سپس نام او در شبکه های مجازی پررنگ شد.در پی این اتفاق شایعاتی زیادی دامن گیر نام او شد. اما چه داستانی پشت این عکس بود که اینگونه سیل شایعات و دروغ را سمت فاطمه روانه کرد؟ دو شخص به نام های صدرالله فاضلی زارع و یوسف راد در ماجرای اغتشاشات از جمله افرادی بودند که به مقدسات و کتاب قرآن توهین کردند. علاوه بر این موضوع، جرایم دیگر هم بود که پرونده این دو تبهکار را سنگین‌تر می کرد.

یکی از این جرایم که به نظر رابطه مستقیمی با فاطمه کاوه‌ای دارد و به ما کمک می کند که بفهمیم فاطمه کاوه ای کیست، انتشار تصاویر خصوصی دیگران بدون کسب اجازه است. بنا بر این نظریه به نظر می رسد که فاطمه کاوه‌ای یکی از قربانیان فاصلی زارع و راد است و عکس خصوصی وی در فضای مجازی وایرال شده است. پس از ان تصمیم گرفته که به این گروه نزدیک شود و در انتها این دو مجرم را لو داده‌است.

اما در اخبار سینمای ایران این سوال مطرح است که چرا فاطمه کاوه‌ای را نه تنها قربانی نمی‌دانند، بلکه به عنوان جاسوس و متزلزل کننده جنبش‌های اجتماعی معرفی می‌شود به همین دلیل است که هیچکس همراه بودن فاطمه کاوه‌ای را با یوسف راد و صدراله فاضلی تایید نکرده است.

سخنانی نزدیک به حقیقت

برخی از رسانه‌ها فاطمه کاوه‌ای را یک پرستویی می‌نامند که در واقع این دو شخصیت ضد دین را به دام انداخت. در واقع این دو فرد به دلیل ایستادن روبه روی حکومت اعدام نشدند بلکه تنها دلیل اعدامشان مخالفت با ارزش‌های دینی و قرآن بود. کشورهای بیگانه هم از این اتفاق سواستفاده کردند تا بر همگان نشان دهند که ایران به عنوان یک کشور اسلامی نمی‌تواند انتقادهایی را راجب دین و عقیده متفاوت مردمانش قبول کند. در صورت قبول نداشتن دین، اسلام قادر است که مردمانش را پای چوبه دار ببرد. پس از بررسی‌های انجام شده توسط نیروهای امنیتی هدف زارع و راد مشخص شد و پس از تصمیم گیری‌های دادگاه حکم اعدام عملی شد.

فاطمه کاوه‌ای اکنون کجاست؟

هنوز خبری از فاطمه کاوه‌ای نیست و این موضوع باعث شده که همه به او شک کنند و شایعاتی دامن گیر وی شود. شاید به کلی شخصیت فاطمه کاوه‌ای یک شخصیت ساختگی جهت به دام انداختن یوسف و صدراله بوده باشد. اما به کلی هنوز هم نمی‌توان درباره بانو رادیکال اطلاعاتی را تایید یا رد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا