اخبار روز سینما

بیوگرافی: سندی خواننده لس آنجلسی کیست؟ [+فیلم و عکس]

زندگینامه شهرام آذر ملقب به سندی را نمیدانید؟ آیا بیوگرافی سندی خواننده لس آنجلسی پس از زدواج جدیدش برایتان مهم است؟ با مام و نوشتار درباره سندی بمانید.

بیوگرافی سندی خواننده لس آنجلسی

آبی در یک اظهارنظر ویدئویی اختصاصی، با اشاره به دوران همکاری هنری و سندتی:گفی

شهرام کَمَر ارکستر بود؛ شهرام یک دونه بود و باقی ارکستر رو هم با خودش یدک میکشید.

پشت پرده ازدواج سندی با دختری که همسن دخترش است !!!

فیلم عروسی شهرام آذر + [ویدئوی محضر رفتن، امضا کردن و تصاویر]

زندگینامه سندی

در این نوشتار بیوگرافی شهرام آذر کـه با اسم مستعار سندی مشهور اسـت را جمع آوری کرده‌ایم. . شهرام آذر معروف به سندی، فارغ از دانشگاه جهانی موسیقی می‌باشد که فعالیت خود را با آهنگسازی شروع کرد و سپس خوانندگی را وارد کرد و با برنامه استیج حسابی سر زبان ها افتاد.

در واقع سبک گروه سندی تلفیقی از سبک رپ در شعر ترانه و “تکنو” بندری “در آهنگ‌ها است. بسیاری از شهرام آذر (سندی) را موسیقی رپ در ایران و همچنین اولین کسانی از سبک رپ در موسیقی ایران می‌دانند.

زدواج عجیب سندی با شبنم ابراهیمی + [فیلم عروسی و تصاویر]

زندگی نامه شهرام آذر

شهرام خسروشاهی آذر (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۳۶ خورشیدی، آبادان)، به سَندی، خواننده، تنظیم‌کننده و کیبورد است. وی در اول برنامه ی استعدادیابی استیج (پخش از شبکه تلویزیونی و تو) به عنوان چهار داور و تهیه کننده ی (Music Producer) حضور داشت. شهرام .

همسر چهارم سندی چه کسی است؟

او همیشه دارای اسـت، از تورهای عجیبش و کنسرت ها تا داوری در برنامه استیج شبکه مـن و تـو. همینطور که مصاحبه‌ای خود گفته است… اولین بار زمانی دانش آموز دوره ششم ابتدایی جشنی بود که اولیاء دانش حضور داشت، به خاطر فراموشی یا ترس بجای خواندن شعر، شروع به گریه گریه کرد.

فیلم معرفی آهنگ دل تنهام توسط سندی را ببینید:


شهرام آذر (سندی) ازدواج کرده و سه فرزند دارد. پسرش خشایار یکی از اعضای گروه هفت نفره سندی است. از گروه دیگر می‌توانم از باباخانی، بهزاد پیشرو سام سهرابی، اولیور و راس رایت برد. وی در قبل از انقلاب ایران با خوانندگانی، شاهرخ شاهید و نوش آفرین همکاری‌هایی. پس از انقلاب هم با ابی (در تنظیم آهنگ و اجرا در کنسرتهایش) در جدّی همةا همةا جدّی همةاش.

هانده ارچل و هاکان سابانجی در فرودگاه دیده شدند! (فرزند دومین خانواده ثروتمند ترک)

بعد از سال ۱۳۵۷ -که همه کلاب‌ها بسته شدند- شهرام آذر دوباره برگشت و کمی بعد از جنگ خلیج خلیج به تهران بازگشت و در سال ۱۹۸۴ میلادی به آلمان آلمانی آلمان بازگشت. سپس در یک شرکت موسیقی به نام اروندا (آرواندا) شروع بکار کرد.

تصویر دکتر هومن نعیمی، دندانپزشکی مجرب و توانا در کنار سندی یا شهرام آذر را بیبی:ن

درباره شهرام آذر
بیوگرافی سندی

درباره شهرام آذر

وی بار در خوزستان و دو بار هم در مسابقات کشوری شرکت کرد. در نوزده یک آهنگ بنام «هله دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان دان و بعد از این از دانشگاه جهانی موسیقی تهران فارغ‌التحصیل شد. سندی تا کنون چند آلبوم و تعداد زیادی تک آهنگ بـه بازار عرضه کرده اسـت.

خشایار که از فرزندان سندی است، در گروه هنری حضور، «برنا» دیجی و «کوروش» نیز موسیقی می‌سازد، دخترش «نیکی نیکی نیکی نیکی نیکی نیکی نیکی نیکی نیکی نیکی نیکی»

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/بیوگرافی-سندی-خواننده-لس-آنجلسی-کیست؟/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا