اخبار روز سینما

بیوگرافی آیدا ماهیانی بازیگر اردتمند نازنین بهاره تینا; از زندان تا شهرت!

آیدا ماهیانی بازیگر فیلم پربازدید و توقیف شده اردتمند نازنین، بهاره و تینا کارگردان است. با بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی گوش به زنگ باشید.

آیدا ماهیانی کیست؟ او پس از ورود به عرصه مدلینگ پا به دنیای هنر و بازیگری گذاشت و با بازی در فیلم کاهانی به شهرت مضاعفی دست یافت. آیدا ماهینی بازیگر فیلم اختصاصی; «نازنین، بهاره و تینا» فرصت خوبی برای رشد و شهرت در صنعت سینما و تلویزیون پیدا کرد. این فیلم اخیرا با جنجال های زیادی روبرو شده است. سکانس منشوری از فیلم عبادی نازنین بهاره تینا علاقه به کار کاهانی را دو چندان کرد.

در این فیلم سه دختر جوان زندگی می کنند که مجرد زندگی می کنند و دیدگاه ها و نگرش های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. آنها به سبک زندگی آزاد و بدون محدودیت عادت کرده اند و اوقات خود را در خیابان ها، مهمانی ها و مهمانی ها می گذرانند. آنها تمایل دارند به نوعی از مردان انتقام بگیرند. بیوگرافی دیگر بازیگران فیلم “ارادتمند نازنین بهاره تینا” و خلاصه داستان و نقد فیلم نازنین بهاره تینا; عشق و فداکاری می توانید آن را در سایت فیگار بخوانید. در این مقاله فقط هدف ما این بود: بیوگرافی آیدا ماهیانی در نقش نازنین در فیلم کاهانی بیایید پرداخت کنیم

بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی

بیوگرافی آیدا ماهیانی

می توانید لیست کنید بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی لیست زیر را در یک نگاه ببینید:

آیدا ماهیانی در فیلم پرطرفدار «فداکار»; او در «نازنین، بهاره، تینا» در کنار بازیگران بزرگی چون طناز طباطبایی و مهناز افشار ظاهر می شود. این فیلم از آثار برجسته آیدا ماهیانی به شمار می رود. آیدا ماهیانی فعالیت حرفه ای خود را در عرصه سینما با بازی در این فیلم آغاز کرد و با بازی خوب خود در بین مخاطبان سینما نقش و جایگاهی را به دست آورده است.

علاوه بر این آیدا ماهیانی در سال های گذشته در آثاری چون فیلم جوجه تیغی و فیلم کت چرمی و همچنین ایفای نقش یک زن لهستانی به نام باربارا کوالسک در سریال پرطرفدار «خاتون» بازی کرده است. .

بیوگرافی ایدا ماهیانی بازیگر اردتمند، نازنین بهاره و تینا

بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی

زندگی شخصی آیدا ماهیانی بازیگر اردتمند، نازنین بهاره و تینا

آیدا ماهیانی در یازدهم اردیبهشت ماه وی در سال 1370 در آلمان به دنیا آمد. خانواده او در آلمان زندگی می کنند و با عبدالرضا کاهانی کارگردان سینما در صلح و دوستی هستند. آیدا در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

آیدا ماهیانی کار خود را در صنعت سینما آغاز کرد و اولین تجربه بازیگری خود را در فیلمی به کارگردانی عبدالرضا کاهانی تجربه کرد. او در سال ۱۳۹۶ در این پروژه در فیلم قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی ایفای نقش کرد.

نقد نازنین بهاره فیلم آرهتمند تینا + داستان و بیوگرافی

بازیگری یا مدلینگ؟

بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی
بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی

یکی از جدیدترین اخبار آیدا ماهیانی عکس های مدلینگ او در صفحه شخصی اینستاگرامش است که عواقب ناگواری از جمله ممنوع التصویری مختصر برای او به همراه داشته است. نقش او در فیلم “فداکار”؛ «نازنین، بهاره و تینا» طرف بازیگران مشهوری چون مهناز افشار و طناز طباطبایی را گرفت. متاسفانه فعالیت مدلینگ گذشته این بازیگر جوان باعث شد این فیلم برای مدتی متوقف شود و اجازه اکران داده نشود. این فیلم چندین بار قاچاق شده و به صورت غیرقانونی در اختیار مردم قرار گرفته است.

ببینید: سکانس منشوری نازنین بهاره از فیلم آرادتمند تینا +[فیلم]

زندگی هنری اردتمند، نازنین بهاره و آیدا ماهیانی بازیگر تینا

آیدا ماهیانی بازیگر فیلم اختصاصی; نازنین فعالیت خود را در عرصه سینما با بازیگری در سریال بهاره و تینا آغاز کرد. بعدها در فیلم هایی چون جوجه تیغی و قصر شیرین بازی کرد. او همچنین در سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان نقش یک زن لهستانی را بازی کرد که به شهرت آیدا ماهیانی کمک زیادی کرد.

آیدا ماهیانی برای بازی در فیلم «جوجه تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر در سال ۱۳۹۸ انتخاب شد. در این فیلم که در سال 1400 اکران شد بازیگرانی چون حامد کمیلی، پانته آ پناهی ها، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، هادی کاظمی، هومن برک نورد، نگار فروزنده، امید روحانی، مهراب قاسم خانی و پژمان بازغی نیز حضور داشتند.

یکی از آخرین آثار آیدا ماهیانی در عرصه سینما، «کت چرم» حسین میرزامحمدی است که در سال 1401 اکران شد. علاوه بر آیدا ماهیانی بازیگرانی چون جواد عزتی، گلاره عباسی، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی فر، مائده طهماسبی، سارا حاتمی، رویا تیموریان، سیامک احصایی و صابر ابر در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

پشت صحنه درام عبادی نازنین بهاره تیما+ قاچاق[جزئیات]

از فیلم توقیف شده تا سریال نمایش خانگی آیدا ماهیانی

بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی

آیدا ماهیانی با ایفای نقش زنی لهستانی به نام باربارا کوالسکا در سریال زن در عرصه تلویزیون خانگی به شهرت رسید. تینا پاکروان تهیه کننده و کارگردان این مجموعه تلویزیونی عاشقانه و تاریخی است. در «خاتون» بازیگرانی چون آیدا ماهیانی، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، غزل شکری، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی، شبنم مقدمی، بهناز جعفری، پانته آ پناهی ها، پیام دهکردی، مهران غفوریان، بابک کارمون، ، رویا نونهالی، محمدرضا شریفی نیا، ستاره پسیانی، سروش صحت و مهران مدیری به ایفای نقش پرداختند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بیوگرافی آرداتمد نازنین بهاره تینا بازیگر آیدا ماهیانی چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/بیوگرافی-آیدا-ماهیانی-بازیگر-اردتمند/
  • https://baztabonline com/blog/بیوگرافی-آیدا-ماهیانی-بازیگر-اردتمند/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا