اخبار روز سینما

بیانیه کارگردان فیلم Suicide Squad برای سکانس پس از اعتبار!

اولین قسمت از فیلم جوخه انتحار در سال 2016 منتشر شد و اخیرا در اعوان گزارش شده است. بیانیه کارگردان فیلم Suicide Squad برای سکانس پس از اعتبار به بازار عرضه شده است.

کارگردان جوخه انتحار، دیوید آیر، سعی می کند صحنه گیج کننده فیلم را توضیح دهد، اما توضیح او کمک زیادی نمی کند. جوخه انتحار، فیلمی پر ستاره از سراسر جهان دی این C بود که به جای قهرمانان، روی شخصیت های شرور تمرکز کرد. در حالی که هارلی کویین (مارگو رابی)، ددشات (ویل اسمیت)، کاپیتان بومرنگ (جای کورتنی) و سایر جنایتکاران برای آماندا والر (ویولا دیویس) تیم می شوند، جوخه انتحاری با اولین دشمنان خود روبرو می شود که سر و صدای زیادی دارد.

بیانیه کارگردان فیلم Suicide Squad برای سکانس پس از اعتبار

سکانس بعد از تیتراژ فیلم Suicide Squad 2016

این فیلم علیرغم دریافت نقدهای منفی هم از سوی منتقدان و هم از سوی تماشاگران، با فروش ۷۴۷ میلیون دلاری در باکس آفیس بسیار موفق بود. بخش بزرگی از مبارزات جوخه انتحار این بود که صحنه پس از اعتبارسنجی هیچ معنایی نداشت.

بیانیه کارگردان فیلم Suicide Squad برای سکانس پس از اعتبار

وقتی بروس وین قول داد که اگر والر از خط عبور کند، دوستانش به او کمک کنند تا او را شکست دهد، داستان کل دنیا دیC کاملاً گیج شده بود. سال ها پس از اکران فیلم، دیوید آیر در توییتر به توضیح این موضوع پرداخت.

شرح سکانس فیلم جوخه انتحار دیوید آیر

در زیر می توانید توضیحات دیوید آیر در مورد سکانس پس از اعتبار برای جوخه انتحار را مشاهده کنید:

بیانیه کارگردان فیلم Suicide Squad برای سکانس پس از اعتبار
بیانیه کارگردان فیلم Suicide Squad برای سکانس پس از اعتبار

کارگردان این فیلم در پست توئیتری خود نوشت:

این سکانس فیلمبرداری نشد و ما این سکانس را در تورنتو گرفتیم. دیالوگ بروس وین در مورد دوستان من اشاره ای به لیگ عدالت بود.

آیر توضیح داد که هیچ فیلمبرداری مجددی وجود نداشت و دیالوگ وین فقط به لیگ عدالت اشاره داشت. متأسفانه این توضیح به چند دلیل منطقی نیست. وقتی بازی Suicide Squad منتشر شد، بتمن دوستان زیادی نداشت. بتمن بن افلک بعد از بتمن علیه سوپرمن برمی گشت و متحدان کمی داشت. سوپرمن هنوز مرده بود و در آن زمان تعداد کمی از ابرقهرمانان فعال وجود داشت. بدتر از آن، زمانی که بتمن سعی کرد Wonder Woman را به لیگ عدالت بیاورد، کاملاً بی علاقه بود و ادعا می کرد که چندین دهه قبل از ملاقات آنها انسانیت زدایی کرده است.

سکانس بعد از تیتراژ فیلم Suicide Squad 2016

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی با مراجعه به لینک مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری از این خبر کسب کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا