اخبار روز

بیانیه مهم وزارت اطلاعات در مورد آتش زدن قرآن در سوئد

وزارت اطلاعات در بیانیه ای اطلاعات و اسناد تکمیلی در مورد وابستگی (سلوان مومیکا) به رژیم موقت صهیونیستی منتشر کرد. لازم به توضیح است که به دلیل نقص فنی روز گذشته، این اطلاعیه دقایقی قبل از ویرایش نهایی در مورد موضوع قرار گرفت و بلافاصله حذف شد. هم اکنون متن نهایی اطلاعیه به همراه تصاویر درخواستی منتشر خواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اعلیحضرت

با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) و خانواده مطهر و یاران باوفایش، در پی اطلاعیه این وزارتخانه در 28 تیرماه مبنی بر کشف ارتباط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با «سلوان مومیکا» از عناصر هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد، اطلاعات تکمیلی ارائه می شود.

1- طبق اسناد موجود، این عنصر بدخواه در سال 2014 در عراق حزبی به نام «اتحاد دموکراتیک سوریه» را تأسیس کرد و مدعی شد که نماینده اصلی و صدای اصلی مسیحیان شمال غرب عراق است! با این حال، اهداف ضد ملی و تحرکات مشکوک او روز به روز سوالات بیشتری را در مورد ادامه فعالیت حزبش ایجاد کرده و حساسیت و بی اعتمادی نسبت به او را در جامعه عراق افزایش داده است. تا جایی که احساس می کند عرصه برای ادامه فعالیتش در این کشور تنگ است.

2- اطلاعات دریافتی از صهیونیست ها حاکی از آن است که «سالوان مومیکا» برای اقامت چندین کشور اروپایی اقدام کرده اما پاسخی دریافت نکرده است. بنابراین او تلاش های گسترده ای برای تماس با رژیم اشغالگر قدس انجام می دهد. او برای اثبات وفاداری و کارآمدی خود به سرویس مخفی صهیونیستی، نمونه کارهای خود را ارائه می کند. او در این ضبط خود را یکی از مخالفان اصلی دولت عراق معرفی می کند. وی همچنین مدعی است که مدتی توسط جنبش مقاومت اسلامی عراق به اتهام همکاری با رژیم اشغالگر قدس و تلاش برای تشکیل دولت مستقل مسیحیان آرامی در استان نینوا بازداشت شده است.

3- مومیکا برای اثبات وفاداری خود به رژیم قدس اشغالی، تصاویری از خود با کیپا (کلاه کوچک یهودیان) و همچنین تصویری از پرچم رژیم صهیونیستی را که در یکی از کلیساهای عراق در کنار پرچم «اتحادیه دموکراتیک سوریه» به نمایش گذاشته است، برای صهیونیست ها ارسال می کند.

4- سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال 2019 رسماً وی را جذب و یک رابط اطلاعاتی برای وی راه اندازی می کند. از جمله وظایفی که به او محول شده بود، جاسوسی از ستاد و رهبران گروه های مقاومت عراق، به ویژه در استان نینوا، بود.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، سوئد

5- مومیکا پس از خدمات متعدد خود برای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی، برای انتقال به یکی از کشورهای اروپایی اقدام می کند. عوامل رژیم اشغالگر با این ارزیابی که «مومیکا برای فرصت ماندن در اروپا به هر مأموریتی رضایت می دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر رذیل و خیانتکار اعطا کردند.

6- همانطور که در اطلاعیه قبلی این وزارتخانه اشاره شد، همزمانی پروژه جنایتکارانه هتک حرمت کلام الله توسط سلوان مومیکا در سوئد با جنایت بزرگ صهیونیست ها علیه کرانه باختری و کودک مظلوم و همچنین وضعیت بحرانی در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که پروژه مومیکا، مأموریت اعلام شده هتک افکار عمومی مسلمانان از سوی صهیونیسم بوده است. اما طرف دیگر این حادثه شوم رفتارهای بد و متعدد اسلام هراسانه پادشاهی سوئد است که عملاً با ایمان مقدس و احساسات پاک بیش از دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان مخالفت کرده است. یقیناً خشم مقدس صدها میلیون مسلمان مؤمن جهان را با پیامدهای بسیار زیانبارتر از پاداش خونین صهیونیسم جهانی برای پادشاهی سوئد بر جای خواهد گذاشت. نمونه دیگری از شخصیت ضداسلامی رژیم کودک کش قدس شریف که گفته می شود مسئول اصلی حوادث شوم حمله به قرآن کریم و در برابر ادعاهای ریاکارانه عادی سازی روابط با تعدادی از کشورهای اسلامی است، بیان شد.

به خواندن ادامه دهید:

۲۱۶۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا