اخبار روز

بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت کشتار مردم فلسطین در نوار غزه!/جزئیات

 

به گزارش پی ام آپ، در متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه درباره حوادث غزه و عملیات طوفان الاقصی آمده است:

«خداوند کسانی را که در راه عدالت می کشند دوست دارد.

بی شک خداوند کسانی را که در راه او همچون دیواری محکم می جنگند دوست دارد.

یک هفته از طوفان الاقصی می گذرد. در این عملیات قهرمانانه، مجاهدین فلسطینی با حمله غافلگیرانه به عمق سرزمین های اشغالی نفوذ کردند و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفتند. این اولین بار در 75 سال گذشته بود که رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از تجهیزات الکترونیکی، رادار و عوامل نفوذی به روز، قادر به پیش بینی حملات نیروهای مقاومت حماس نبود و باعث تعجب و شرمساری مردم شد. سازمان های اطلاعاتی و نظامی این رژیم. این عملیات پاسخی ویرانگر به کشتار وحشیانه زنان، مردان و کودکان و آواره شدن میلیون‌ها فلسطینی بود که سال‌ها در شرایط سخت و محروم از معیشت اولیه و زندگی با عزت به سر می‌برند. بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار و تخریب سازمان یافته مناطق مسکونی و زیرساخت های آن، چهره واقعی و جنایتکار رژیمی را نشان می دهد که چیزی جز زبان خشونت نمی فهمد. بمباران نوار غزه منجر به شهادت بیش از 2200 نفر و زخمی شدن بیش از 9800 غیرنظامی شده است.

این اقدامات در مقابل چشم همگان در جهان انجام می شود و سران استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا حمایت کامل سیاسی، نظامی و تبلیغاتی خود را از این رژیم اعلام کرده و جنایات جنگی اسرائیل از جمله کشتار اسراییل را محکوم کرده اند. غیرنظامیان و اختلال در آب، برق و سوخت. نوار غزه مهر تایید کرده است با وجود محکومیت این جنایات توسط بسیاری از سازمان های غیردولتی و تظاهرات صدها هزار نفر از حامیان ملت فلسطین که خواستار پایان نسل کشی در غزه هستند، متاسفانه بسیاری از دولت های عربی و اسلامی با این موضوع موافق نیستند. مهر آنها سکوت می کنند و طرفین را به کنترل خود دعوت می کنند.  جمهوری اسلامی ایران با الهام از رهنمودهای امام خمینی ، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره حمایت خود را از حق تعیین سرنوشت مردم ساکن و آواره فلسطین در سراسر جهان و پایان اشغال سرزمین های فلسطینی اعلام داشته و وجود رژیم صهیونیستی را غده ای سرطانی میداند که در جهت توسعه نفوذ و گسترش چنگال های اهریمنی خود در منطقه تلاش می کند .

حزب اعتدال و توسعه با پیروی از مواضع اصولی رهبر معظم انقلاب، کشتار دسته جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه را محکوم کرده و از سازمان‌های اسلامی و مستقل بین‌المللی می‌خواهد که جنایات و ظالمان رژیم صهیونیستی را از طریق خود افشا کنند. او معتقد است که تنها راه رسیدن به صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه پایان دادن به اشغال این کشور و دستیابی به حقوق مشروع ملت فلسطین است. بی شک وعده خداوند در نابودی حکومت های ستمگر و پیروزی مجاهدان در راه خدا محقق خواهد شد.  « ألا انّ نصرالله قریب » .

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا