اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

پژمان جمشیدی در ملاعام به خانم بازیگر بی توجهی کرد و تعجب حاضران را برانگیخت!/آقای سوپراستار این کار از شما بعید بود!

در اکران فیلم “بی مادر” که در پردیس سینمایی شمیران برگزار شد، پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی حاضر بودند.

پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی در مراسم اکران فیلم «بی مادر» در پردیس سینمایی شمیران حضور یافتند. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد. پژمان جمشیدی متاهل است. او یک خواهر به نام مامک دارد. اخیرا اخباری مبنی بر ازدواج پژمان جمشیدی با یک وبلاگ نویس منتشر شده بود که این خبر توسط پژمان جمشیدی تایید نشد.

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در یک خانواده کوچک در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر به نام مامک دارد و پدرش معلم زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحومش معلم کلاس اول است.

پژمان که خانواده ای نسبتاً ورزشی دارد، پدرش یکی از بهترین کوهنوردان تاریخ ایران است که قبل از انقلاب سرپرستی هیئت کشتی کرج و بعد از انقلاب نیز سرپرستی هیئت کوهنوردی کرج را بر عهده داشت. مادر پژمان جمشیدی هم والیبال بازی می کرد.

پژمان جمشیدی پرفروش ترین بازیگر سال شد

جمشیدی با بازی در 5 فیلم در سال 1398 به یکی از پرفروش ترین بازیگران سال تبدیل شد و این فیلم ها در مجموع 62.8 میلیارد در گیشه فروش داشته اند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا