اخبار روز

بورس هفته را با افزایش 5000 واحدی به پایان رساند


شاخص کل بورس ایران امروز (7 مهرماه) با افزایش 5 هزار و 890 واحدی از مرز 2 میلیون و 19 هزار نفر گذشت. به گزارش زنهار، شاخص کل با همین وزن نیز با 4 هزار و 446 واحد افزایش نسبت به روز گذشته به رقم 690 هزار و 423 واحد رسید. 258 هزار معامله به ارزش 40.535 میلیارد ریال در این بازار انجام شد.

در بازار سهام، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی پردیس و بانک پاسارگاد با همه نمادها به جز ذوب آهن مبارک اصفهان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند. روند صعودی را تجربه می کند.

شاخص سرمایه شاخص کل فرابورس نیز با 105 واحد افزایش نسبت به روز گذشته در رقم 25 هزار و 249 واحد قرار گرفت. بیش از 161 هزار معامله به ارزش 92 هزار و 754 میلیون تومان در این بازار انجام شد. بیمه پاسارگاد، ایران خودرو دیزل، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، گروه گزینش الکترونیک آرمان، بیمه کوثر و پتروشیمی تندگویان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشتند و همه نمادها به جز سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس. روند صعودی را نشان داد. نسبت به روز قبل


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا