اخبار روز

بورس در آخرین روز هفته قرمز پوش شد / بررسی وضعیت نمادهای بورسی!

به گفته پی ام آپ، امروز چهارشنبه (7 تیرماه) شاخص کل بورس با 7.36 واحد کاهش به رقم 2 میلیون و 161 هزار و 168 واحد رسید. در پایان شاخص کل بورس با افت 14 هزار و 809 واحدی روی عدد 2 میلیون و 153 هزار و 395 واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات امروز بورس تهران به حدود 3.350 میلیارد تومان رسید. نمادهای «پارسیان»، «شپدیس» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و نمادهای «شهر»، «شپدیس» و «وبملت» سه نماد پرمعامله بودند.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران به 6 میلیارد و 320 میلیون سهم به ارزش 3 میلیون و 450 هزار تومان رسید. شاخص فرابورس با افت 165 واحدی به 27 هزار و 621 واحد رسید.

امروز مواد شیمیایی با مبلغ 685 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. علاوه بر این، «خودرو» و «بانک ها» در زیر محدوده ارزش معاملاتی قرار داشتند.

سهام شرکت های واعتبار، ثامن، سیلام بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت های شخارک، کرازی و پارسیان بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت ها در فرابورس

سهام شرکت های  کشرق، غگلپا و سپیدار بیشترین افزایش قیمت و سهام حگهر، ریشمک و زاگرس بیشترین کاهش قیمت را در بورس ایران تجربه کردند.

افران، شپدیس و فملی ۲ بیشترین ارزش معاملات و نمادهای نماد‌های کرازی، شستا و کرازی ۲ بیشترین حجم معاملات را در بورس تهران تجربه کردند.

ثبات، کارا و نوآفرین ۰۶  بیشترین ارزش معاملات و نمادهای دی، ثبات ۲ و کارا ۲ بیشترین حجم معاملات را در بورس تهران تجربه کردند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا