اخبار روز سینما

محکومیت 7 ساله بوراک به دلیل اخلال در نظم عمومی! / ضرب و شتم با دوست پیر نیلپری کار دست بوراک داد!

بوراک دنیز که در دو سربال در نقش پارتنر هانده ارچل حاضر شده بود بازیگر شناخته شده است به تازگی در زمان مستی با دوست پسر نیلپری درگیر شده و این موضوع باعث حکم زندان 7 ساله برای او شده است.

۷ سال زندان برای بوراک دنیز، شریک زندگی هانده ارچل در سریال دو خارجی دلیل اش چیست؟ علت شکایت نیلپری از بوراک دنیز چه بوده؟

۷ سال زندان برای بوراک دنیز، عاشق هانده ارچل

شکایت نیلپری از بوراک دنیز چندی پیش زمانی شروع شد که بوراک دنیز در همان هتلی اقامت داشت که نیلپری شاهین کایا و دوست پسرش در آنجا بودند. بوراک که بسیار مست بود پس از درگیری لفظی دوست پسر نیلپری به او حمله کرد. در حالی که دلیل این بحث نامشخص بود، بوراک دنیز از کلمات رکیک استفاده کرد.

نیلپری که شکایت خود را مطرح کرده بود با انکار و رد بوراک دنیز مواجه شد. اما بعداً فیلم دوربین مداربسته به دادگاه تحویل داده شد. در تصاویر مشخص شد که بوراک دنیز به دوست پسر نیلپری حمله کرده است.

۷ سال زندان برای بوراک دنیز

بوراک تصاویری در یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و توضیح داد که حالش خوب نبوده و از دوست پسر نیلپری و هوادارانش عذرخواهی کرد. با این حال نیلپری در مصاحبه ای گفت:

عذرخواهی این مشکل را حل نمی کند، منتظر تصمیم دادگاه هستم و این موضوع رو تا آخر دنبال میکنم

پس از بررسی سوابق امنیتی هتل و اخذ اظهارات طرفین و شهود، دادگاه در خصوص شکایت نیلپری شاهینکایا به دلیل توهین به بوراک دنیز و توهین و ضرب و شتم دوست پسرش امره یوسفی، کمیته قضایی در دادگاه جدید تشکیل داد. پرونده بوراک پذیرفته شد و از دادگاه به دلیل نقض نظم و امنیت عمومی توسط نیلپری شکایت شد و او به 7 سال و 2 ماه زندان محکوم شد.

در صورت اعمال این جریمه، وضعیت حرفه ای و اعتبار این بازیکن لطمه می بیند. همچنین تهیه کنندگان و سازندگان سریال دو غریبه باید چاره ای بیندیشند. با توجه به اینکه سه قسمت از این سریال فیلمبرداری شد، احتمالا تلاش آنها بی نتیجه خواهد بود.

Recent search terms:

  • https://magto ir/blog/بوراک-دنیز-شریک-زندگی-هانده-ارچل-در-سری/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا