اخبار روز سینما

ماسک های طبیعی خانگی که مانند بوتاکس برای پوست عمل میکنند!/جزئیات

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

بوتاکس طبیعی پوست صورت یا به اصطلاح “بوتاکس نوترکیب” یک روش درمانی جدید است که برای از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. در این روش برخلاف بوتاکس تزریقی از مواد طبیعی به عنوان مواد موثره استفاده می شود که نتیجه بسیار مطلوبی در رفع چین و چروک دارد. استفاده مداوم از بوتاکس طبیعی فواید بیشماری دارد و با کاهش خطوط ریز و چین و چروک های سطحی، چهره ای شاداب و جوان به شما می بخشد.

شما می توانید بوتاکس طبیعی را با مواد موجود در خانه تهیه کنید. همچنین استفاده از این روش به شما کمک می کند تا از مواد شیمیایی مضر بوتاکس تزریقی جلوگیری کنید.

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

خوشبختانه، ماسک‌های طبیعی و خانگی وجود دارند که می‌توانند اثراتی شبیه بوتاکس داشته باشند و ظاهری بی‌عیب و جوان‌تر و بدون عوارض جانبی به شما ببخشند. در ادامه شما را با چند ماسک صورت بوتاکس طبیعی آشنا می کنیم و همچنین طرز تهیه و استفاده از آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت
در اینجا 5 ماسک صورت طبیعی برای بوتاکس آورده شده است. این ماسک ها از مواد کاملاً طبیعی و در دسترس ساخته شده اند و پیچیدگی خاصی ندارند و تقریباً برای هر نوع پوستی قابل استفاده هستند.

ماسک صورت آووکادو

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت
آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به کاهش علائم پیری کمک می کند. برای تهیه این ماسک، نصف آووکادو را له کنید و زمانی که بافتی کاملا کرمی پیدا کرد به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. سپس ماسک را با آب ولرم از روی صورت خود بشویید و با یک حوله نرم خشک کنید.

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

آووکادو حاوی چربی های سالمی است که می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.

ماسک سفیده تخم مرغ

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت
سفیده تخم مرغ سرشار از کلاژن است که به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. برای تهیه این ماسک، سفیده تخم مرغ را خوب با هم مخلوط کنید تا کف کند و بافت کرمی به خود بگیرد. سپس آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. پس از مدت زمان مشخص شده، ماسک را با آب ولرم بشویید و با یک حوله نرم خشک کنید.

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

این ماسک می تواند به سفت شدن پوست و کاهش خطوط و چین و چروک کمک کند. لطفا توجه داشته باشید که این ماسک نباید بیش از یک بار در هفته برای افرادی که پوست خشک دارند استفاده شود.

ماسک موز

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت
موز سرشار از ویتامین های A، B و E است که به آبرسانی پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند. برای تهیه این ماسک یک موز رسیده را له کرده و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید، لازم نیست مواد اضافی به موز اضافه کنید زیرا خود موز هر آنچه را که پوست برای شادابی و جوانی نیاز دارد فراهم می کند.

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

پس از مدت زمان مورد نظر، ماسک را با آب ولرم بشویید و با یک حوله نرم خشک کنید. این ماسک می تواند به بهبود بافت پوست و کاهش علائم پیری کمک کند.

 

ماسک ماست

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت
ماست حاوی اسید لاکتیک است که به لایه برداری پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند. ماست ساده را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت خود بمالید. سپس با آب ولرم بشویید و صورت خود را با یک حوله نرم خشک کنید.

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

این ماسک می تواند به بهبود بافت پوست و کاهش علائم پیری کمک کند. توجه داشته باشید ماستی که استفاده می کنید نباید ترش باشد زیرا باعث افزایش اسیدیته پوست و قرمزی و التهاب پوست می شود.

 

ماسک عسل

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت
عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند. عسل را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت خود بمالید. همچنین می توانید برای سفت شدن بافت پوست و جلوگیری از ریزش آن مقداری قهوه به آن اضافه کنید. این ماسک می تواند به آبرسانی پوست و کاهش خطوط و چین و چروک کمک کند.

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت

اگر پوست مستعد آکنه یا آکنه دارید، از این ماسک کم استفاده کنید و بیش از یک بار در هفته از آن استفاده نکنید.

کلام آخر

ماسک های طبیعی برای بوتاکس صورت
همانطور که اشاره کردیم، ماسک های طبیعی جایگزینی عالی برای بوتاکس برای کسانی است که رویکرد طبیعی تری را برای مراقبت از پوست ترجیح می دهند. این ماسک ها می توانند به بهبود بافت پوست، سفت شدن پوست و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کنند. در این مقاله سعی می کنیم با معرفی برخی از بهترین ماسک های صورت طبیعی برای بوتاکس به شما کمک کنیم تا به یک روال پوستی کاملا طبیعی و سالم پایبند باشید. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که نتایج درمان های طبیعی بسیار بیشتر از درمان های تهاجمی طول می کشد، بنابراین حفظ تداوم و ثبات در چنین درمان هایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار مهم است.

سعی کنید برای بهترین نتیجه، این ماسک ها را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید و در این فرآیند صبور باشید. با استفاده منظم از این ماسک ها شاهد بهبود قابل توجهی در ظاهر پوست خود خواهید بود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا