اخبار روز سینما

بهنوش بختیاری متعهد به همسرش نیست!

بهنوش بختیاری یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی است و از زمان ورودش به عرصه بازیگری سوژه بسیاری از اخبار جنجالی بوده است. طرفداران سینما و تلویزیون، بهنوش بختیاری را با بازی در کمدی های دهه 80 مهران مدیری و رضا عطاران می شناسند. بهنوش بختیاری در سریال شبای برره و خانه به دوش ایفای نقش کرد. بهنوش بختیاری متاهل است اما تاکنون عکسی از همسرش محمدرضا آرین که نویسنده است منتشر نشده است. آخرین اخبار در مورد بهنوش بختیاری به خواندن ادامه دهید.

بهنوش بختیاری در استوری صحبت های همسرش را بازگو کرد و به این ترتیب شوخی را با رسانه ها به اشتراک گذاشت.

همسر بهنوش بختیاری به او گفت: اگر می خواهی خورشید من باشی ۱۰۷ میلیون کیلومتر از من فاصله بگیر.

بهنوش بختیاری همسر محمدرضا آرین است. محمدرضا آرین یکی از نویسندگان کشورمان است که علاقه ای به انتشار تصویر خود ندارد.

تور اروپایی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری عکس جدیدی از خود در پاریس منتشر کرد. در این تصویر او با کلاه زمستانی و عینک روی برگ ها دراز کشیده است.

مشخص نیست خانم بختیاری این عکس را اخیرا گرفته یا مربوط به سفر سال های گذشته او به اروپا است.

تیپ ویژه بهنوش بختیاری در پاریسبهنوش بختیاری متعهد به همسرش نیست!

عکس عروسی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینمای ایران عکسی قدیمی از خود در مراسم عروسی اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که استایل عجیبی دارد.

بهنوش بختیاری نیز نوشته است که 14 سکه مهریه او بوده است.

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینمای ایران عکسی قدیمی از خود در مراسم عروسی اش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که استایل عجیبی دارد.

شبی که بهنوش بختیاری تصمیم به خودکشی گرفت

خبر خودکشی کیومرث پوراحمد شوک بزرگی به جامعه هنری وارد کرد. چند تن از هنرمندان در صفحات مجازی خود با یادآوری خاطره ای از وی و یا پشیمانی از تصمیم خود در سوگ درگذشت خالق «قصه های مجید» به سوگ نشستند. در همین حال بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرام خود با اشاره به مرگ کیومرث پوراحمد به قصد خودکشی در سال گذشته اشاره کرد که در فضای مجازی خبرساز شده است.

بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرام خود با اشاره به درگذشت دردناک کیومرث پوراحمد نوشت: شرایط به قدری بد بود که با اینکه چهره ام همیشه خندان دیده می شد، سال گذشته تصمیم گرفتم مانند استادم آقای پوراحمد رفتار کنم. به خدا قسم اگر دروغ بگویم. بعد با دوستان فیلمم صحبت کردم دیدم آنها هم تا اینجای کار آمده اند. باورنکردنی است، اما حقیقت دارد.”

بهنوش بختیاری در ادامه داستان خود با اشاره به اینکه “فضا بسیار آزاردهنده و غم انگیز، پر از استرس و ناامنی است” تاکید کرد: خون به جگر فیلمسازان ریخته شده و این “دایره باطل” به زندگی دیگران پایان می دهد. معلمان و نوابغ

وی در پایان با اشاره به ارزش جان انسان نوشت: به خدا قسم در این شرایط انسان می میرد.

U0eED249CodN (1)

بهنوش بختیاری سال گذشته در مصاحبه ای با تی وی پلاس گفته بود که با 30 قرص زاناکس قصد خودکشی را داشته است. بختیاری در این گفت و گو گفت: تاریخ نشان داده است که هر که بمیرد عزیز و شیرین می شود و همه خوبی های او را به یاد می آورند، در این مدت شاید بیش از 10 بار آرزوی مرگ کرده ام، فردی بسیار قوی و قلدر هستم و گاهی اوقات. من می گویم اگر فقط یکی از اتفاقاتی که برای من افتاد برای یکی از افراد در سوسول رخ می داد، دوام نمی آورد، من 80 میلیون نفر را دیده ام که به من حمله کرده اند، شاید شما نتوانید تحمل کنید که یک نفر به شما نگاه کند یا هر کس دیگری. در یک گروه چهار نفره، اما من بارها دیده ام که همکاران و مردمم حمله می کنند. حملات بی پروا و بزدلانه.»

وی در توضیح وضعیت روحی خود ادامه داد: چندی پیش شب خیلی بدی را پشت سر گذاشتم و با وجود تمام توانم و تمام کتاب هایی که جمع آوری کرده ام و کلیپ های انگیزشی همراه با تاکیدات یک جعبه زاناکس و 30 عدد قرص فوم خوردم. “دستم رو خالی کردم و به خودم گفتم باید تمومش کنم. خیلی مریض بودم. نمی دونم چه صدایی بود که به من گفت برو پیاده روی، حال و هوای تو عوض می شود و قطعا فردا روز بهتری خواهد بود.”

روایت تلخ بهنوش بختیاری از تجربه آزار جنسی

بهنوش بختیاری در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی اینترنتی از تجربه آزار جنسی خود گفت و اعلام کرد که این موضوع را پیگیری قضایی خواهد کرد و در صورت نیاز نام مزاحم خود را فاش خواهد کرد.

بهنوش بختیاری در این باره گفت: در این 26 سالی که در سینما و کار دارم جز در آخرین کارم چنین چیزی را تجربه نکرده ام، تاریخ این است که ما یک کلمه داریم به نام زن متاهل، متاهل. “، این مرد آگاهانه به من پیشنهاد داد و واکنش من کشیدن، لگد و فحش دادن بود. عمق فاجعه این است که همسر و پسر این فرد نیز در صحنه حضور داشتند.

بهنوش بختیاری

وی ادامه داد: چون جواب این مرد را ندادم هزار تومان از حقوقم را ندادند، یک روز مرا سوار ماشینشان کردند و از شورآباد قم به سمت تهران حرکت کردیم، او کیلومترها من را از خانه دور کرد. من به او گفتم که خواهم ماند.» او به حرف من گوش نکرد تا اینکه بالاخره با 110 تماس گرفتم. او به من گفت اگر با من توافق کنی پول را به تو می دهم. من هم یک لگد از پشت به او زدم و گفتم: لعنت به سرم بختیاری اگر من برای پول چنین کاری می کنم.

وی در پایان گفت: اما من از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع قانونی هستم و در صورت نیاز اسامی آنها را اعلام خواهم کرد و در حال حاضر طرفدار جنبش MeToo هستم زیرا هرکس کمی پول می گیرد معتقد است که می تواند بیاید. ” به سینما می رود و می تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا