اخبار روز سینما

“بهنام بانی” تپل‌تر از همیشه ظاهر شد!/ عکس

به تازگی، تصویری از بهنام بانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که استایل متفاوت او را نشان میدهد؛ این عکس را در ادامه خواهید دید.

بهنام بانی، یک خواننده پاپ مشهور و معروف ایرانی است که به مدت کوتاهی در حال کاهش فعالیت بوده است. او ظاهری جذاب و دلچسب دارد و بسرعت موفق شد در حوزه خوانندگی به بالاترین سطح خود برسد. علاوه بر خوانندگی، بهنام بانی در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت می‌کند. وی لیسانس رشته مهندسی عمران دارد، اما به صورت حرفه‌ای در حوزه خوانندگی مشغول است. بهنام بانی مجرد است و هنوز هیچ خبری درباره ازدواج او منتشر نشده است. در ادامه، می‌توانید تصویر جدیدترین عکس بهنام بانی را مشاهده کنید.

"بهنام بانی" تپل‌تر از همیشه ظاهر شد!/ عکس

آواز خواندن با گروه روز

از سال ۱۳۸۵، در زمانی که بسن ۱۹ سالگی را به پا کرد، بهنام بانی به همراه گروه موسیقی روژان که در شهر شاهرود فعالیت داشت، آشنا شد و با آنها همکاری نمود. در ابتدا، مهدی یغمایی به‌عنوان خواننده اصلی گروه روژان بود، اما پس از جدایی او از این گروه، بهنام بانی نقش خواننده اصلی را به عهده گرفت و به‌همراه این گروه، چندین کنسرت کوچک برگزار کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا