اخبار روز

بهرام شاه محمدلو: بعد از رفتن هیچ جهت سطحی خاصی ندارد/ بهرنگ علوی: مردم امید اهالی سینما هستند.

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ از روابط عمومی پروژه، پردیس سینمایی اطلس شب گذشته 8 شهریور او میزبان اولین اکران مردمی فیلم پس از رفتن بود که با حضور هنرمندان و عوامل فیلم برگزار شد.
در این اکران بهرام شاه محمدلو، پوریا رحیمی سام، یسنا میرطهماسب از بازیگران فیلم، هنرمندانی چون بهرنگ علوی، راضیه برومند، امید شمس، هادی نایجی، محلق مینوش، محمد ثریا، سعید کشاورز، امیرانقنجیان، رضا گمنی و فیلم سینمایی در این فیلم حضور دارند. خدمه حاضر .

قبل از نمایش فیلم بازیگران با حضور روی سان از مهمانان پذیرایی کردند.

ابتدا بهرام شاه محمدلو گفت: در فیلم بعد از رفتن نقش بسیار کوچکی بازی کردم اما افتخار می کنم که در این پروژه در کنار محمود بابایی تهیه کننده، رضا نجاتی کارگردان و دیگر بازیگران حضور داشتم. باید بگویم که من با کارگردان جوان چیزهای زیادی یاد گرفتم و می دانم که آینده خوبی در انتظارش است.

وی تاکید کرد: مطمئنم این فیلم کارگردانی سطحی خاصی ندارد و وقتی فیلمنامه را خواندم به دلیل ایده پشت فیلم و فیلمنامه حاضر به حضور در پس از رفتن شدم. البته فاکتورهای پروژه هم برایم مهم بود.

سپس رضا نجاتی کارگردان فیلم پیشنهاد کرد: اگر فیلم ما را دوست دارید به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. متأسفانه لذت تماشای فیلم و لذت بردن از آن را از دست داده ایم که امیدوارم دوباره به تماشاگران و سینماها بازگردد.

پوریا رحیمی سام ادامه داد: از همه کسانی که امشب و در این شرایط عجیب و پیچیده به سینما آمدند تشکر می کنم، باز هم آن را رها نمی کنم. امیدوارم بعد از این روزهای سخت، سینما دوباره اولویت زندگی ما شود.

بهرنگ علوی که مهمان این اکران بود گفت: افتخار می کنم میهمان پروژه ای هستم که کارگردان جوان و فیلم اول و تهیه کننده خوش فکری دارد. رضا نجاتی اهل آموزشگاه فیلم کوتاه است و وظیفه خودم می دانستم که از او حمایت کنم، جدای از اینکه بازیگران درجه یک در این کار حضور دارند.

وی یادآور شد: همه گروه ها فیلم تولید می کنند، به اکران مردمی خیلی فکر می کنند. امید ما این است که اهالی سینما کسانی باشند که چراغ های تئاتر را روشن نگه می دارند و ما را تشویق می کنند. امیدوارم از تماشای After Gone لذت ببرید.

یسنا میرطهماسب دیگر بازیگر این فیلم نیز گفت: امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

محمود بابایی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این سینمای تک ژانری که مردم ترجیح می دهند کمدی ببینند که البته توجیه هم دارد، شما سینمای اجتماعی را انتخاب کرده اید، امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید.

صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام با هنرمندی پانته آ پناهی ها و با حضور بهرام شاه محمدلو و تمیف برومند و نقش روشنک گرامی، یسنا میرتهماسب، عرفان ناصری، خسرو احمدی، الهه افشاری، محمد ساربان، مسعود خانی، امیر ستوده و حامی ترابی بازیگر کودک بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم که جدایی عشقی از دست رفته را روایت می کند، آمده است: «آرش از خانه و خانواده بریده و سال هاست که اثری از عشق از دست رفته اش نمی داند، آرامش زندگی اش را به هم می زند و بهانه می شود. برای بازگشت…”

این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی و توسط موسسه شهر فرنگ نگهداری می شود.

عکاس: سمیرا اسعدیان

۵۷۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا