دانستنی ها

بهترین چای لاغری برای کوچک کردن شکم، پهلوها و ران ها

دمنوش لاغری گیاهی سریع که جزو دستور العمل های لاغری طب سنتی و یکی از بهترین شکم شکم سازهای خانگی است.

تهیه چای لاغری چربی سوز کار نسبتاً آسانی است زیرا اکثر دمنوش های گیاهی با مواد ساده تهیه می شوند، بنابراین نام چای لاغری خانگی سریع برای آنها مناسب است. ترکیب برخی از گیاهان و عناصر طبیعی به عنوان چای لاغری بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد و سرعت متابولیسم را افزایش می دهد و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود، علاوه بر این برخی دمنوش های گیاهی با بهبود عملکرد دستگاه گوارش، ویژگی کاهش وزن را دارند. ضرر – زیان. در این قسمت تناسب اندام با ما همراه باشید تا لیست دیگری از دمنوش های چربی سوز و لاغری را معرفی کنیم.

دمنوش لاغری زیره

زیره یک ماده طبیعی است که به تسریع متابولیسم و ​​کاهش وزن کمک می کند. دانه زیره دارای خواص ضد التهابی است و می تواند مشکلاتی مانند سوء هاضمه، نفخ و اسیدیته معده را برطرف کند. مصرف زیره هضم غذا را تسهیل می کند و به مدیریت سالم وزن کمک می کند. هضم بهتر نیز برای کاهش وزن بسیار مهم است. از آنجایی که هضم ناسالم مانع از جذب بهینه مواد مغذی می شود، می تواند متابولیسم را کند کند و سوزاندن کالری را حتی دشوارتر کند.

اگر بدنتان گرم است زیره مناسب است و اگر بدنتان سرد است زیره سیاه به عنوان چای لاغری مناسب است.

چای لاغری با لیمو و عناب

استفاده از چای لیمو به همراه عناب و بادرنجبویه به عنوان چای لاغری اثری باورنکردنی دارد زیرا بین سه عضو مهم بدن یعنی کبد، قلب و مغز تعادل ایجاد می کند و فعالیت بدن را تنظیم می کند.

چای لاغری رازیانه

در مورد خواص لاغری رازیانه زیاد صحبت کرده ایم و می دانید که این گیاه مفید یکی از بهترین دمنوش های گیاهی برای لاغری است.

چای لاغری هل

بله، هل (Elettariacardamomum) میوه ای از خانواده زنجبیل است و دارای انواع مختلفی مانند هل سبز، هل سفید و هل سیاه است. هل حاوی مقدار زیادی فیبر است که می تواند به کنترل اشتها و احساس سیری کمک کند. این خاصیت می تواند به کاهش مصرف غذا و افزایش متابولیسم کمک کند و منجر به کاهش وزن شود.

هل همچنین حاوی ملاتونین است، هورمون مهمی که چربی سوزی و ساعات خواب را تنظیم می کند. مصرف هل در کنار تغذیه سالم و فعالیت های ورزشی می تواند به کاهش وزن و لاغری کمک کند.

چای لاغری گل محمدی

یکی دیگر از بهترین های موجود در لیست دمنوش های لاغری چای محمد است که خواص آن را در مورد چای محمد می خوانید به دفع سدیم اضافی از بدن از طریق کلیه ها کمک می کند که به نوبه خود منجر به دفع سموم و نشاط می شود. . علاوه بر این، گلاب بدن را هیدراته نگه می دارد و در نتیجه از از دست دادن آب بدن جلوگیری می کند.

چای لاغری سریع با نعنا

شما به خوبی می دانید که یکی از وظایف اصلی کبد پاکسازی بدن از سموم است و این چای با خواص فوق العاده خود به بهبود عملکرد و سلامت کبد کمک می کند. وظیفه سلول های کبد شکستن چربی ها و استفاده از آنها به عنوان انرژی برای بدن است و چای نعنا و قاصدک به کبد در این مهم چربی سوزی کمک می کند.

چای لاغری اسطوخودوس

اسطوخودوس برای درمان فشار خون بالا، بی خوابی و دیابت بسیار مفید است. آنتی اکسیدان بالای این گیاه منجر به سم زدایی روده و کاهش جذب چربی و در نهایت نشاط می شود.

چای لاغری جعفری

همانطور که خوردن جعفری تازه خواص درمانی زیادی دارد، چای جعفری نیز باعث کاهش وزن و سم زدایی بدن می شود. باید 2 قاشق غذاخوری جعفری خشک را در آب جوش بریزید و بگذارید 10 دقیقه دم بکشد سپس صاف کنید و بخورید.

نوشیدنی لاغری جینسینگ

در میان خواص بی شماری که دارد، جینسینگ تاثیر مثبتی بر متابولیسم بدن دارد و در نتیجه چربی های اضافی را از بین می برد. ورزشکارانی که برای کاهش وزن ورزش می کنند از این چای برای حفظ انرژی بدن در حین ورزش استفاده می کنند.

چای لاغری زرشک

در مقاله خواص زرشک مرطوب خواندید که این میوه محبوب اثر لاغری دارد و چای زرشک به عنوان یک دمنوش گیاهی لاغری باعث افزایش چربی سوزی در بدن می شود.

بهترین چای لاغری برای کوچک کردن شکم، پهلوها و ران ها

نوشیدنی چای سبز برای کاهش وزن

آیا می توان در مورد کاهش وزن صحبت کرد؟چای سبز به عنوان نسخه ای قوی از آب کردن چربی های شکم و پهلو در لیست توصیه ها نیست. میزان مصرف چای سبز برای کاهش وزن بستگی به شرایط بدنی شما دارد، می توانید با افزودن زنجبیل به این چای و تهیه چای لاغری زنجبیل و چای سبز، اثر چربی سوزی را افزایش دهید.

چای لاغری مریم گلی

حتما نام بهترین نوشیدنی کاهش وزن یک ماهه را شنیده اید; چایی به نام “چای لاغری مریم گلی” به عنوان یکی از بهترین دمنوش ها برای کاهش وزن و آب کردن چربی های شکم و پهلو شناخته می شود. برگ مریم گلی سرشار از آنتی اکسیدان در درمان نفخ و سوء هاضمه موثر است و برای کاهش کلسترول بد خون توصیه می شود.

بهترین چای لاغری برای کوچک کردن شکم، پهلوها و ران ها

چای زردچوبه برای کاهش وزن

در مورد خواص لاغری و چربی سوزی زردچوبه صحبت کرده ایم و می دانید که این ادویه محبوب سرعت چربی سوزی را افزایش می دهد.

چای لاغری لیمو

البته چای لیموی بدون قند به عنوان بهترین چای لاغری معده شناخته می شود که کاهش وزن را سریعتر و راحت تر می کند. تاثیر چای لیمو در کاهش وزن به دلیل خواص ضد چاقی این گیاه است.

کاهش وزن با چای سفید

اگر می خواهید با چای لاغری خانگی سریع آشنا شوید، حتما چای سفید را امتحان کنید. چای سفید که خاصیت چربی سوزی قوی دارد و از تشکیل سلول های چربی جدید در بدن جلوگیری می کند باعث کاهش وزن می شود.

چای ماچا برای کاهش وزن

با توجه به خواص این دمنوش، بسیاری از مردم چای ماچا را به عنوان بهترین چای لاغری توصیه می کنند زیرا باعث کاهش وزن و چربی سوزی می شود. اگر به دنبال چایی برای لاغری شکم و پهلو هستید و می خواهید تجربه ای برای لاغری ران های خود داشته باشید، چای ماچا برای شما مناسب است.

چای لاغری رزماری

اثر لاغری رزماری یکی از ده ها ویژگی است که در این قسمت بیشتر بر آن تاکید شده است. علاوه بر کاهش وزن با دمنوش رزماری، جالب است بدانید که با بوییدن این ادویه می توانید اشتهای خود را کاهش دهید و لاغر شوید.

نوشیدنی لاغری قهوه سبز

قهوه سبز ممکن است یک نوشیدنی لاغری نامیده شود، اما باید توجه داشت که مطالعات انسانی نشان داده است که عصاره قهوه سبز ممکن است به کاهش وزن کمک کند، اما اثرات مستند قهوه سبز بر کاهش وزن مطالعات کمی و طولانی است. طولانی نیست

بهترین زمان برای خوردن چای لاغری

در مورد بهترین زمان مصرف چای گزنه برای کاهش وزن و سایر دستور العمل های لاغری سوال کردید و در پاسخ باید بگوییم که بستگی به شرایط بدن، نوع چای و قصد مصرف شما دارد، اما در کل یک میان وعده. زمان مصرف نوشیدنی های چربی سوز است.

منبع: نمناک

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا