اخبار روز سینما

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای تمام دوران + 2023

ما سعی کردیم در مقاله بهترین سریال های زامبی کانون کره ای تمام دوران + 2023
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

سینما و تلویزیون کره، نزدیک به دو دهه است که به همین دلیل، بهترین سریال های زامبی کره ای تمام دوران و 2023 بیاندازیم.

صنعت سینمای کره در حال حاضر تجربه یک حیات زامبی است که با آثار مشهور جهانی مانند قطار بوسان به ی ک الهام سینمایی رو به رشد قرن بیست و یکم تبدیل شده است. صنعت فیلم رو به رشد با انتشار فیلم‌ها و سریال‌های زامبی بیشتر در هر سال، مخاطبان را سیر کرده و بهترین سریال زامبی کره ای را به وجود آورده است.

این زامبی برجسته ترین سریال های کره ای از سریال همه ما مرده‌ایم که اخیراً نتفلیکس منتشر شده است تا The Wailing شامل فیلم‌های هیجای نانگیز روان‌شناختی، تمثیل‌های طبقاتی و حتی درام تاریخی هستند. همه آنها با یک موضوع مشترک گرد هم آمدند که روح شما را با جامعه زامبی می‌سازد.

این سریال‌ها، با سکانس‌های مبارزه‌ای وحشتناک و تعقیب، به همراه داستان‌های مردگان یک گزینه کلاسیک هستند که اگر مشتاق ژانر ماوراء الطبیعه هستند، با آن ارت باط نمی‌کنند. کاوش در تفاوت‌های طبقاتی، مضامین تاریخی، و دغدغه‌های امروزی، سریال‌های برتر در سریال‌های کره ای زامبی 2023 را شکل می‌دهند.

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای تمام دوران + 2023

شما می توانید فهرست کنید بهترین سریال های زامبی کانون کره ای را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای

جنون در مورد بقای وحشتناک، مصرف مغز انسان، و ویروس‌های ماوراء الطبیع در طول زمان توسعه یافته است. از فولکلور هایئیتی تا فرقه کلاسیک The Walking Dead، تعداد زیادی فیلم و سریال تلویزیونی زامبی در بخش‌های ترسناک پلتفرم‌های استریم حضور دارند.

جدیدترین سریال های کره ای زامبی 2023

(فصل 2) همه ما مرده ایم

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای
برترین سریال های کره ای زامبی کانون 2023, بحور کره ای

این سریال درام، بر اساس وبتون محبوب Now At Our School ساخته شده و گروهی از بچه‌های دبی رستانی را می‌کند که مدرسه به دلایلی به دنبال خود ویروس زامبی در سرگردان هستند. دانش‌آموزان تمام تلاش خود را می‌کنند تا تبدیل به زبی شوند و از مدرسه فرار کنند.

حواشی زیادی رادر همان دوران، به دست آورد و تبدیل به بهترین سریال های زامبی کانون کره ای شد. فصل، تاریخ رسمی و دقیقی از دوم این سریال به نرسیده، اما انتظار می‌ر ود که این سریال، برترین سریال های کره ای زامبی کانون 2023 بشود.

زامبی برجسته ترین سریال های کره ای

همه ما مرده ایم

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای
بهترین سریال های زامبی کانون کره ای، بهترین سریال زامبی کره ای

چیزی که All of Us Are Dead را از دیگر نمایش‌های زامبی با متمایز می‌کند، روی گروهی از بچه‌های نوجوان و نحوه تصمیم‌گیری‌های سخت در سناریوهای خطرناک است که شما را در صندلی خود نگه دارید. این نمایش شامل بازیگرانی از شخصیت‌های جالب و همچنین قهرمانان‌ترین سرنخ‌ها در سری زامبی‌ها، گروهی ترسناک از ارواح، و محیطی است که قهرمان‌ها را با یک پشت سر می‌گذارد.

شاید بیشتر صحبت درباره زامبی‌هایی که از شبه جزیره کره آمده است، این سریال باشد. All of Us Are Dead پشت سر می‌گذارند تا زمانی که دانش‌آموزی با یک غیرعادی از آزمایشگاه در مدرسه برمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و تینیجری تمام دوران

بهترین فیلم های جنایی کره ای تاریخ سینمای جهان

خوشبختی

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای
بهترین سریال های زامبی کانون کره ای

شادی یک سریال کره‌ای ترسناک است که در آینده گروهی نزدیک می‌شود و مردم را در یک ساختمان قرار می‌دهد که در یک قرنطینه دولتی زامبی‌ها را می‌گیرند و دنبال می‌کند. این نتیجه نتیجه داروی درمانی ناموفق بود که باعث می‌شود یک بیماری همه‌گیر به آن ام ریتا یا «بیماری افراد دیوانه» منجر شود که یکی از ویروس‌ها شناخته می‌شود.

نمایش به خوبی‌ها است و با شگفتی‌های مکر و پیچش‌های جالبی که در طرح اتفاق می‌افتد احساس می‌کند. علاوه بر این، سریال به جای لحظه ترسناک، بر توسعه روابط اجتماعی با عالی از درام و ترکیبی تمرکز دارد. این سریال دارای بازی‌های بازیگری خیره‌کننده است و شما را در تمام درام‌ها، پرومو می‌کند و به مخاطبان آرامش می‌دهد که بسیار مورد نیاز است.

کارآگاه زامبی

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای
زامبی برجسته ترین سریال های کره ای

سریال کارآگاهان زامبی، کانگ مین هو، را دنبال می‌کند که با فراموشی از خواب بیدار می‌شود و در می‌یابد که او نیز به یک زامبی تبدیل می‌شود. او یاد می‌گیرد که مانند دیگران راه برود و حرف بزند و در نهایت شخصیت یک کارآگ اه خصوصی را در حالی که بر روی کشف تاریخ خود کار می‌کند، به خود می‌گیرد.

کارآگاه زامبی، علیرغم که گاهی اوقات کمیک بوکی و عجیب غریب است، سرگرم کن است و در عین حال ظرافت، مالیخولیا و جدیت را نیز می‌دهد. استفاده از کمدی برای کم کردن لحن قسمتهای مختلف مورد استفاده قرار. اگر می‌خواهید از مرده‌های هولناک گوشت‌خواری بخرید و از یک فیلم کمدی از امبی‌محور با لحنی آرام لذت ببرید، Zombie Detective خوبی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای جهان

بهترین سریال های کره ای کمدی تاریخ سینمای جهان

پادشاهی

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای
بهترین سریال های زامبی کانون کره ای

این سریال کره ای اصلی نتفلیکس است. دو فصل دارد و از سریال وب کمیک The Kingdom of the Gods ساخته شده است. در سریال پادشاهی، ولیعهد چوسون، لی چانگ، در این درام ترسناک تاریخی در حال بررسی یک بیماری مرموز است که کشورش را می‌بلعد. در حالی که از قلمرو خود در برابر طاعون وحشتناک دفاع می‌کند، در وسط یک جنگ قد رت سیاسی گرفتار می‌شود که او را به سرنگونی می‌کند.

این سریال علمی و ظریف به موضوعات تفضاد طبقاتی و اجتماعی می‌پردازد. سکانس‌های اکشن نیز به طرز ماهرانه‌ای به صحنه می‌روند و حتی باهوش‌ترین ت ماشاگر تلویزیون را به راحتی راضی می‌کنند. پس از اتمام سریال، حتماً Kingdom: Ashin of the North را تماشا کنید. این اپیزود، قسمت ویژه‌ای از سریال است که به بررسی پس زمینه طاعون می‌پردازد را م ورد بررسی قرار می‌دهد.

خانه شیرین

بهترین سریال های زامبی کانون کره ای
بهترین سریال های زامبی کانون کره ای

این سریال، یک دانش‌آموز دبیرستانی درونگرا است که خانواده خود را در یک تصادف وحش تناک از دست نشان می‌دهد. اکنون باید به یک آپارتمان قدیمی نقل مکان کند. او خود را در میان یک آخر الزمان زامبی مانند می‌بیند. چیزی که او برای زنده ماندن تلاش می‌کند، خود را در دام دیگر ساکنان ساختمان می‌کند.

سریال زامبی نیست، اما موجودات به همان اندازه وحشتناک و وهم انگیز هستند. این درام بر اساس وب‌تون همنام، دارای بازی‌های بازیگری خیره‌کننده و داستان‌های جذاب شخصیت‌ها در حین بررسی مضامین‌های انسانی و ویژگی‌های اجتمای عی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های زامبی کانون کره ای سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بهترین-سریال-های-زامبی-کانون-کره-ای-تما/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا