اخبار روز سینما

بهترین زمان روز برای ازدواج با توجه به سن

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی به سن شما بستگی دارد. ساعت بدن شما با افزایش سن تغییر می کند، مانند زمانی که می خواهید بیدار شوید یا بخوابید. ساعت بیولوژیکی شما در واقع هر سیستم بدن و هر یک از تریلیون ها سلول بدن شما را کنترل می کند. در بیشتر موارد، ما زمان مناسبی داریم، اما این تغییرات را از منظر نیاز جنسی در نظر نگرفته‌ایم. به گفته یک متخصص خواب و بدن، بهترین زمان از روز برای داشتن رابطه جنسی با همسرتان به سن شما بستگی دارد.

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

به جای اینکه رابطه جنسی یک عمل خودبه‌خودی باشد، در واقع زمان‌هایی از روز وجود دارد که میل جنسی افزایش یا کاهش می‌یابد بسته به اینکه فرد در دهه بیست، پنجاه یا هفتاد سالگی است. ساعت بدن شما با افزایش سن تغییر می کند، مانند زمانی که می خواهید بیدار شوید یا بخوابید. ساعت بیولوژیکی شما در واقع هر سیستم بدن و هر یک از تریلیون ها سلول بدن شما را کنترل می کند. در بیشتر موارد، ما زمان مناسبی داریم، اما این تغییرات را از منظر نیاز جنسی در نظر نگرفته‌ایم.

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

بنابراین چه زمانی برای هر گروه سنی مناسب است؟

بیست سال

ساعت 15:00

دکتر کلی اوج میل جنسی را برای این گروه سنی به سه بعد از ظهر کاهش داده است. در حالی که آنها می توانند در هر زمانی از روز رابطه جنسی داشته باشند، این اوج انرژی جنسی برای بیست و چند سالگی است.

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

دهه سی

ساعت 8:20

تغییر ساعت بدن در این سن به این معنی است که شما زودتر از خواب بیدار می شوید، بنابراین داشتن رابطه جنسی زودتر ایده خوبی برای شماست. دکتر کلی به دقایق جادویی حوالی ساعت 8:20 صبح اشاره می کند که نور خورشید باعث افزایش تستوسترون در مردان و زنان می شود.

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

چهل

22:20

باز هم، هر چه سن شما بیشتر شود، زودتر احساس هوشیاری بیشتری خواهید کرد، بنابراین باید زودتر به رختخواب بروید. دکتر کلی توصیه می کند قبل از خواب، بعد از ساعت 10 شب، رابطه جنسی داشته باشید.

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

دهه پنجاه

ساعت 22:00

وقتی زمان خواب است، زمان رابطه جنسی است. دکتر کلی گفت صبح ها شلوغ ترین زمان برای افراد 50 ساله است، بنابراین زمان ایده آلی برای صمیمیت و رابطه جنسی نیست.

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

مرکز ششم

ساعت 20:00

پس از ارگاسم، اکسی توسین ترشح می کنید که هورمونی است که شما را از خواب بیدار می کند و زمانی که در سال های پایانی زودتر به رختخواب می روید، ممکن است بخواهید قبل از خواب رابطه جنسی داشته باشید.

بهترین زمان روز برای داشتن رابطه

دهه هفتاد

ساعت 20:00

همان چیزی که در بالا ذکر شد در مورد افرادی در دهه 70 زندگی که باید در حدود ساعت 6:30 صبح زودتر از خواب بیدار شوند و همچنین باید زودتر به رختخواب بروند نیز صدق می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا