اخبار روز سینما

استایل و مدل موهای “بهاره افشاری” همه را شگفت‌زده کرد!/ تصاویر + ژست عجیب او در کنار سردار آزمون!

جزئیات جدیدترین استیل بهاره افشاری را از اینجا بخوانید.

بهاره افشاری، بازیگری است که در سال ۱۳۸۱ با فیلم “ناف” به کارگردانی محمد شیروانی وارد عرصه سینما شد. او بیشتر به خاطر بازی در سریال “او یک فرشته بود” شناخته می‌شود. در ماه شهریور سال ۱۳۹۴، شایعه‌ای پیرامون ازدواج او با بنیامین بهادری پخش شد، اما بعدها توسط خودش تکذیب شد. بهاره افشاری همچنین در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره بهاره افشاری، در ادامه متن بخوانید.

در تصاویر جدیدی که بهاره افشاری، بازیگر مشهور ایرانی، در کنار پزشکش منتشر کرده است، می‌توان او را با یک استایل شیک و جذاب مشاهده کرد.

این بازیگر ۳۹ ساله در استوری‌های جدید اینستاگرامش با یک شومیز و شلوار سرمه‌ای همراه با صندل‌های لژدار انگشتی و رنگ عسلی حضور یافته است. جزئیات جذاب استایل او شامل یک شال کرمی، ساعت مچی با بند استیل و موهای چتری است.

استایل و مدل موهای "بهاره افشاری" همه را شگفت‌زده کرد!/ تصاویر + ژست عجیب او در کنار سردار آزمون!

حمله 40 مرد و پسر به بهاره افشاری!

در یکی از ایستگاه‌های شبکه‌های اجتماعی، بهاره افشاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، درباره روزهایی که با بازی در نقش شیطان در سریال ماه رمضانی “او یک فرشته بود” به شهرت دست یافته بود، صحبت کرد.

او در این مورد اظهار نمود: “من درباره روزهایی صحبت می‌کنم که اینستاگرام، تلگرام، واتس‌آپ و فضای مجازی به شکل فعلی وجود نداشتند. آن زمان فقط تلویزیون و زبانم ماهواره بود؛ همین حجمی که برخی از افراد با کامنت‌ها، پیام‌های مستقیم و انتقادها، به افراد معروف درجه یک آسیب می‌رسانند، در آن روزها حضوری از خجالت برای شما به دنبال داشت.”

افشاری ادامه داد: “در زمان بازی در سریال ‘او یک فرشته بود’، یک روز من با گرمکن خانگی و صورت شسته‌نشسته از ماشین پیاده شدم و به سمت دکه رفتم تا این حجم از روزنامه‌ها، عکس‌ها و مجلات درباره خودم را مشاهده کنم. اما به طور ناگهانی، در کمتر از ۳ دقیقه، حدود ۳۰ تا ۴۰ مرد و پسر و تعداد کمی خانم به سمت من حمله کردند. از شدت وحشت و عدم درک این شرایط غیرقابل باور، مانند یک موش رنگ‌پریده، به سمت ماشینم فرار کردم. اما آنها همچنان پیگیری کردند و روی ماشینم پریدند و اصرار داشتند که من را ببینند. حتی یک دوربین موبایل هم نداشتند تا بتوانستم بگویم آنها می‌خواهند عکسی با من بگیرند. شما ببینید که چگونه رفتار کردند!”

او در پایان این بخش از استوری اینستاگرامش نوشت: «نمی گذاشتند از پارک بیرون بروم و آن ماشین بیچاره تمام شد. بیش از 10 جای کبودی روی بدنش باقی مانده بود. ماجرا از این قرار است که آن روزها واقعا فکر می کردند من انسان نیستم و من با بدبختی فرار کردم و به محل فیلمبرداری برگشتم و تمام راه را از ترس گریه کردم.»

«او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد. «او یک فرشته بود» در ژانری ساخته شد که سازندگانش آن را «ماورایی» می‌نامیدند.

رابطه صمیمی بهاره افشاری و سردار آزمون + عکساستایل و مدل موهای "بهاره افشاری" همه را شگفت‌زده کرد!/ تصاویر + ژست عجیب او در کنار سردار آزمون!

تغییر چهره بهاره افشاری با چتری

بهاره افشاری، بازیگر مشهور ایرانی، در آخرین پست اینستاگرام خود تصویری را به اشتراک گذاشته و با موهای چتری خود توجه همه را به خود جلب کرده است.
این بازیگر ۳۹ ساله که در حال حاضر در نقش هاجر در سریال “حیثیت گمشده” در شبکه نمایش خانگی به اوج موفقیت دست یافته است، در این عکس تتویی روی بازوی خود نشان داده و در توضیح آن نوشته: “اول گفتم معنی خدا، عشق و خانواده را می‌دهد.

او گفت آیا مطمئن هستی؟ من گفتم بله. یک ماه بعد به من گفتند در واقع معنی جاودانگی را می‌دهد و روی بازوی هاجر برای همیشه ثبت شده و جاودانه باقی می‌ماند…”

یکی دیگر از نکات تصویر جدید بهاره، چتری های زیبای اوست که با استایل او هماهنگ شده و روی صورتش افتاده است.

خالکوبی و چتری بهاره افشاریاستایل و مدل موهای "بهاره افشاری" همه را شگفت‌زده کرد!/ تصاویر + ژست عجیب او در کنار سردار آزمون!

تعظیم کارگران بهاره افشاری

بهاره افشاری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، در بخش استوری اینستاگرامش روز کار و کارگر را گرامی داشت. او در صفحه خود متنی منتشر کرد که به زیر ترجمه شده است:

“برای دستانی که نماد رنج روزگار سختی هستند که ما آنها را تجربه می کنیم، برای چشمی که امیدش هر صبح به برکت خداست و برای بوسه ای که می دانم در این روزها با چیزی بیشتر از لباس سرخ نگه داشته شده است.”

این متن را کاملاً بازنویسی کنید و به طوری تغییر دهید که:

“برای دستانی که نماد رنج روزگار سختی هستند که ما آنها را تجربه می کنیم، برای چشمی که امیدش هر صبح به برکت خداست و برای بوسه ای که می دانم در این روزها با چیزی بیشتر از لباس سرخ نگه داشته شده است.”

در برابر عزت شما تعظیم می کنم

روز قشر محبوبم

روز کارگر مبارک”

استایل و مدل موهای "بهاره افشاری" همه را شگفت‌زده کرد!/ تصاویر + ژست عجیب او در کنار سردار آزمون!استایل و مدل موهای "بهاره افشاری" همه را شگفت‌زده کرد!/ تصاویر + ژست عجیب او در کنار سردار آزمون!استایل و مدل موهای "بهاره افشاری" همه را شگفت‌زده کرد!/ تصاویر + ژست عجیب او در کنار سردار آزمون!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا