اخبار روز سینما

بهاره افشاری با این استایل شیکش بار دیگر ثابت کرد خوش پوش ترین بازیگر است!/عکس

بهاره افشاری بازیگر محبوب، با انتشار یک استوری بار دبگر خوش پوشی و شیک بودنش رو به همه ثاتب کرد، در ادامه می توایند این استوری را مشاهده کنید:

به نقل از شمانیوز، بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون است. بهاره افشاری در شاهرود به دنیا آمد.بهاره افشاری با سریال فرشته بود به شهرت رسید. بهاره افشاری دارای مدرک نقاشی و دیپلم بازیگری است و تجربه کارگردانی هم دارد.

بهاره افشاری با این استایل شیکش بار دیگر ثابت کرد خوش پوش ترین بازیگر است!/عکس

اصالت و خانواده مذهبی

من در یک خانواده بسیار مذهبی شاهرودی بزرگ شدم، بیشتر خاطرات و دوران کودکی ام در محرم و تکیه بود، اما هیچ جا چیزی نگفتم. من در تمام این سالها به عنوان یک مؤمن بزرگ شدم نه یک مذهبی یا هر چیز دیگری، بیشتر مؤمن بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم.

تولید لباس پدر.

پدرش تولیدکننده لباس بود، به همین دلیل از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ علاقه داشت، اما دیپلم تئاتر را از مدرسه سوره گرفت.

مزون لباس

پس از دریافت دیپلم، معلم خصوصی گرفت و وارد صنعت مد و پوشاک شد.

او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1392 در سن 20 سالگی مجله «چلچراغ» او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا