اخبار روز سینمافیلم و سریال

بهار کاتوزی کیست؟ | با مرجان بازیگر شعبده باز تموم عمر چنتا بهاره آشنا شوید

بهار کاتوزی در آثار سروش صحت مانند جهان با من، با من برقص و مجه دوم عمر چنتا بهاره بسیار خوب می درخشد. بیوگرافی بهار کاتوزی را در ادامه بخوانید


به گزارش ورانداز:

بهار کاتوزی در آثار سروش صحت مانند جهان با من، با من برقص و مجه دوم عمر چنتا بهاره بسیار خوب می درخشد. بیوگرافی بهار کاتوزی را در ادامه بخوانید.

بهار کاتوزی در 20 سالگی به دنیا آمد مهر بهار کاتوزی در سال 1392 در تهران در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد و در رشته بازیگری و فلسفه فارغ التحصیل شد. بهار کاتوزی از کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در عرصه بازیگری استعداد داشت اما خیلی دیر وارد عرصه سینما شد.بهار کاتوزی کار خود را از سال 1383 آغاز کرد و سپس به نوشتن فیلم های کوتاه و نمایشنامه پرداخت. او کار خود را به عنوان بازیگر تئاتر آغاز کرد و سپس پا به سینما گذاشت و تجربه موفقی در فیلمنامه نویسی و کارگردانی تئاتر دارد. بهار کاتوزی بین سالهای 1384 تا 1387 به عنوان نویسنده در رادیو جوان مشغول به کار بود. بهار کاتوزی همچنین به عنوان مدرس در موسسات هنری تدریس می کند.او بازیگری را با بازی در تئاتر دانشجویی آغاز کرد اما در سال ۱۳۸۳ در ۲۱ سالگی با بازی آقای مصدق وارد این عرصه شد.

 چشمه کاتوزی

خانواده بهار کاتوزی

به نظر می رسد خانواده بهار کاتوزی جمعیت کمی دارند. نام پدر سیروس کاتوزی بهار است و گفته می شود مادرش فوت کرده است، اما از پدر، مادر، تعداد خواهر و برادر و حتی فرزند دوم خانواده اطلاعی در دست نیست و او مطلبی منتشر نکرده است. عکس او خانواده او در اینستاگرام هستند.

ازدواج بهار کاتوزی و همسرش بهار کاتوزی و همسرش یکی از مواردی است که مخاطبان این بازیگر در اینترنت درباره آن تحقیق می کنند اما این بازیگر مجرد است و عکسی از همسرش را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک نگذاشته است. بهار کاتوزی و پژمان جمشیدی نیز به بازی خود در فیلم جهان با من برکس اشاره می کنند.

نماد بهار قبر و شاهین است. مهر مردم ماه شیرین، آرام و آرام، بسیار منطقی، علاقه مند به موسیقی، اجتماعی هستند. اگرچه اطلاعات دقیقی از ظاهر بهار در دست نیست، اما می توان تخمین زد که او تقریباً 165 سانتی متر قد و 65 کیلوگرم وزن دارد. از دیگر ویژگی های این هنرمند می توان به موهای مشکی، چشمان قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

بهار کاتوزی کیست؟

اولین بازیگری او در فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور بود که در سال 1384 به طور رسمی وارد سینما شد. او در این فیلم با گلشیفته فراهانی بازی کرد و تجربه خوبی برای او بود.

دومین فیلمی که او در آن بازی کرد فیلم دعوت ابراهیم حاتمی کیا در سال 1386 بود. فیلم «داووت» یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های حاتمی‌کیا، داستان زنان بسیاری را روایت می‌کند که با بحرانی به نام بارداری ناخواسته مواجه می‌شوند و هر کدام واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. فیلم درباره سقط جنین است. جنین هایی که توسط یک مادر شصت ساله، یک زن مجرد، یک هنرپیشه که شغل خود را ترجیح می دهد، یک زن آواره با یک شوهر حفار خوب و یک زن مطلقه به این دنیا دعوت شده اند.او در سال ۱۳۹۳ در فیلم «هیچکس نمی میرد» حسین کندری بازی کرد.او در سال ۱۳۹۴ در فیلم زندگینامه ای به کارگردانی فاطمه ثقفی بازی کرد.

آخرین فیلمی که تا زمان انتشار این مطلب با آن مواجه شدیم فیلم «شنل» در سال ۱۳۹۵ بود.

نوشتن؛ برو تو رادیو

در دوران کودکی و جوانی منتقد سینما بود، نویسندگی را نیز آغاز کرد.

فعالیت های او با پیوستن به رادیو جوان بین سال های 1363 تا 1364 به طور جدی آغاز شد و به مدت 3 سال مسئولیت نوشتن برنامه اجتماعی را بر عهده داشت.

از بازی به سناریو

پس از شروع نوشتن یک برنامه رادیویی، به تدریج شروع به نوشتن فیلم‌های کوتاه و نمایشنامه‌های کوتاه کرد و در نهایت جرات کار روی نمایشنامه‌ها و فیلمنامه‌های طولانی‌تر را پیدا کرد.اکنون در کارنامه خانم کاتوزیان 4 نمایش در تئاتر و دو فیلمنامه فیلمبرداری شده در سینما آمده است.

آموزش بازیگری

خانم کاتوزی در حال حاضر به عنوان مدرس در مؤسسات هنری تدریس می کند، علاوه بر این که دائماً در کلاس های بسیاری شرکت می کند تا دانش هنری خود را ارتقا دهد.

 چشمه کاتوزی

فیلم های بهار کاتوزی

بازیگری بهار با تئاترهای دانشجویی آغاز شد اما در سال 1383 و در سن 21 سالگی با بازی دور آقای مصدق وارد این عرصه شد و اولین تجربه بازیگری بهار کاتوزی در سینما در فیلم میم مثل مادر در کنارش بود. بازیگرانی چون گلشیفته. فراهانی کمک و طلسم حسین دولتشاهی را دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی نیز دارد.

1. چشمه کاتوزی اینجا هیچکس نمی میرد

هیچکس اینجا نمی میرد به کارگردانی حسین کندری، نویسندگی بهار کاتوزی محصول سال 1393. بهار کاتوزی در این فیلم نقش روژین را بازی می کند که در کنار هومان سیدی، مهدی حسینیه و رضا بهبودی به ایفای نقش می پردازد.

2. بهار کاتوسی در فیلم شنل.

شل نام فیلمی به کارگردانی حسین کندری در سال 1394 با بازی باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا، آیسان حداد، رضا احمدی، مسعود متوه، فهیمه رحیم نیا، بابک انصاری است.

3. بهار کاتوزی در جهان با من بارسه

جهان با من برش فیلمی کمدی درام به کارگردانی سروش صحت محصول سال ۲۰۱۸ است. او در فیلم جهان با من برش نقش نیلوفر را بازی کرد که در آن ستارگانی چون بهار کاتوزی، علی مصفا، جواد عزتی، هانیه طوسلی، پژمان جمشیدی به ایفای نقش پرداختند. و سیاوش چراغی پور.

سریال بهار کاتوزی

1. بهار کاتوزی در مجموعه تلویزیونی “Kürt-Stamgaran”.

چورد ایستگاه اولین سریال بهار کاتوزی به کارگردانی مسعود شاه محمدی در سال 1386 با بازی در دو نقش سارا و گلکو منشی شرکت و با حضور ستارگانی چون رامین ناصر نصیر، احمد آقالو، احمد ساعتچیان، الیکا است. . عبدالرزاقی، امیر آقایی، بهناز جعفری، حمیدرضا.آذرنگ، فلامک جنادی نیز بازی کردند.

2. بهار کاتوسی در خوب خط

چوب خط یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی حمید بهرامیان با بازی بهار کاتوزی در نقش هانیه، الهام پاوه نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، محمدجواد جعفرپور است.

3. در سری فنر جادوگر کاتوزی چند کمان وجود دارد؟

جادوگر توم عمر چندتا بهاره یک سریال کمدی و اجتماعی در ژانر درام خانگی به کارگردانی سروش درست است. در شعبده باز طوم عمر چندتا بهاره، بهار کاتوزی نقش مرجان دوست گلی با بازی آناهیتا افشار و دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم بلک، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، بیژن بنفسه خواه.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/بهار-کاتوزی-کیست؟-با-مرجان-بازیگر-شعب/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا