اخبار روز سینما

بهار رهنما خیلی خوب شد

بهاره رهنما متولد 1352 در اراک، بازیگر سرشناس و البته بسیار محبوب سینماست. بهاره رهنما دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است و بسیاری او را با بازی در سریال های طنز می شناسند. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما نویسنده مشهوری بود و حاصل زندگی او دختری به نام پریا قاسم خانی است. بهاره رهنما در سال 1395 با امیرخسرو عباسی ازدواج و طلاق گرفت.بهاره رهنما به تازگی سینما را تجربه کرده است.

بهاره رهنما ویدئویی از ژست های مدلینگ خود در مقابل دوربین عکاسان منتشر کرده است که در آن کاهش وزن و تغییر چهره او کاملا مشخص است.

بانو رهنما با انتشار ویدیوی زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: این لبخند غیرقابل کنترل را مدیون پدرم هستم…شاید گاهی اوقات خوب نباشد اما اول از همه خاطره قهرمان زندگیم عشق است. ، پدر من…

اعتراف سرقت بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گوی اینترنتی به سرقت چیزی از تئاتر شهر اعتراف کرد. خانم رهنما می گوید این اتفاق مربوط به سال های اولیه حضورش در سینما و تلویزیون است.

فیلم صحبت های افشاگرانه بهاره رهنما درباره سرقتش در تئاتر شهر را ببینید.

اشک بهار راهنما شد.

ویدئویی منتشر شده است که در آن بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون از سختی های دریافت وام و تعجب کارکنان بانک از اقدام این سلبریتی می گوید.

این ویدیو واکنش های متفاوتی را از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

روضه خوانی در ماه محرم

در روزهای اخیر و با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم حسینی، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شود که بهاره رهنما را در حال بالا رفتن از منبر و خواندن دعا نشان می دهد.

این نماهنگ که مربوط به چند سال پیش است هر سال در ایام محرم بازنشر می شود و پربیننده است.

معلوم نیست بهاره رهنما چه نوع مراسمی را می خواند یا در کدام منبر شرکت می کرد.

بهار رهنما: پس از کنار گذاشتن قرارداد قاسم خانی تحریم شدم

بهاره رهنما اخیرا با پی ام آپ مصاحبه ای انجام داده و در بخشی از آن به جدایی خود از پیمان قاسم خانی و تعاملاتی که پس از این جدایی با او در رادیو و فیلم داشته است، اشاره کرده است.

می گوید: هفت سال است که از تلویزیون ایران محروم هستم. وقتی با پوستر تلویزیون وارد محل می شوم، کارکنان تعجب می کنند، انگار نارنجک به من اصابت کرده و ناگهان همه به هم می گویند بهار رهنما رسیده است.

بهاره رهنما با اشاره به داستان تلاش پیمان قاسم خانی اظهار می کند: بعد از اولین جدایی ام عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ استودیویی از من برای بازی در فیلمی درخواست نکرد. با اینکه آدم محترمی بودم، اما خیلی از همکاران ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند چون ترجیح می دادند با فیلمنامه شان کار کنند. آنها هرگز سعی نکردند برای من مشکل ایجاد کنند، اما من محکوم شدم.

رهنما می گوید: تا 40 سالگی فکر می کردم زن بسیار باهوشی هستم، اما فضای مجازی به من نشان داد که هوش چیزی است که با توجه به شرایط روز باید به روز شود.

بهار رهنما خیلی خوب شد

ازدواج سوم بهاره رهنما صحت دارد؟

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی زنده در اینستاگرامش از ازدواج جدیدش صحبت کرد.

وی در بخشی از این لایو اینستاگرامی گفت: به سوال بی ربط شما پاسخ نمی دهم و هرگز در مورد شایعات صحبت نکرده ام زیرا وقتی از شایعات صحبت می کنیم، ارتعاشات و انرژی منفی آنها بر شخص و زندگی او تأثیر می گذارد.

وی در ادامه درباره ازدواج جدیدش گفت: بعد از طلاق دوباره ازدواج نکردم، ممنون که اینقدر عاقل هستید و به مشکلات شخصی من احترام می گذارید.

راهنمای بهار بهار رهنما خیلی خوب شد

بیوگرافی بهاره رهنما.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 آذر وی در سال 1352 در شهر اراک است و 44 سال سن دارد.

وی دارای مدرک لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

او دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را در مرکز فیلم اسلامی گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» وارد سینما شد. در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال ۱۳۷۵ با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازی در سینما و تلویزیون، داستان‌نویسی هم می‌کند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا