اخبار روز

به گفته سخنگوی دولت گرانی نان واقعیت ندارد!/جزئیات

سخنگوی دولت در پاسخ به برخی اخبار درباره افزایش قیمت نان، اظهار داشت: “از رسانه‌ها خواسته می‌شود تا نرخ نان دولتی در سراسر کشور را بررسی کنند و به سوالاتی چون نرخ فعلی آن چقدر است و چقدر با نرخ قبلی متفاوت است، پاسخ دهند. قیمت‌ها به نحوی تنظیم شده‌اند که در استان‌های همجوار اختلاف قیمت قابل توجهی وجود نداشته باشد.”

سخنگوی دولت در پاسخ به برخی اخبار مبنی بر گرانی نان گفت: رسانه ها بررسی کنند که قیمت نان دولتی در کشور چقدر بوده و الان چقدر است. قیمت ها به گونه ای تنظیم شده است که تفاوت قیمت عمده ای در استان های همجوار وجود نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، به نقل از پی ام آپ علی بهادری جهرمی روز سه شنبه گفت: در حوزه نان، دولت در نظر داشت که قیمت نان در سطح کشور تغییر نکند و نحوه توزیع آرد و تخلفات در این حوزه اصلاح شود. ”

سخنگوی دولت افزود: رسانه ها می توانند مراکز فروش نان دولتی (نه نانوایان مستقل) را در مناطق مختلف بررسی کنند تا بفهمند قیمت نان دولتی چقدر بوده و الان چقدر است. قیمت ها به گونه ای تنظیم شده است که در استان های همجوار تفاوت قیمت عمده ای وجود نداشته باشد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: یعنی تنها در برخی مناطق قیمت ها با میانگین قیمت آن منطقه تعدیل شده است. به عنوان مثال، در برخی از شهرها با شهر همجوار، تفاوت قیمت نان زیاد بود که منجر به فساد یا جابجایی آرد شد و مقامات محلی این توازن‌ها را صرفاً در سطح محلی و با حفظ همان سقف قیمت متوسط گذشته در سطح کشور برقرار می‌کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا