اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

به دنبال مهاجرت کاربران توییتر، Bluesky به طور موقت ثبت حساب های جدید را متوقف کرد

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

دیجیاتو: با توجه به محدودیت های جدید توییتر، بسیاری از کاربران به BlueSky روی آورده اند و این شرکت مجبور به توقف ثبت نام های جدید شده است.

BlueSky، شبکه اجتماعی غیرمتمرکز که توسط بنیانگذار توییتر راه اندازی شده است، به طور موقت ثبت نام کاربران جدید را متوقف کرده است. چرا که پس از اعلام محدودیت های جدید در این شبکه اجتماعی با سیل عظیم کاربران توییتر مواجه شده است که در حال مهاجرت به پلتفرم رقیب هستند.

اپلیکیشن BlueSky مدتی پیش منتشر شد و با وجود اینکه تنها با دعوت نامه امکان ورود به آن وجود دارد، به نظر می رسد این شرکت همچنان در کنترل کاربران خود مشکل دارد. این پلتفرم در بیانیه ای اعلام کرد: ما به طور موقت ثبت نام BlueSky را به حالت تعلیق در می آوریم. تیم ما همچنان در حال کار برای حل مشکلات عملکرد موجود است.”

Bluesky در ادامه یادآور شد که این خبر به محض فعال شدن مجدد کدهای دعوت به اطلاع کاربران خواهد رسید. با نگاهی به آینده، این شرکت می گوید که هیجان زده است که به کاربران بیشتری اجازه آزمایش نسخه بتا این پلتفرم را بدهد.

در صفحه وضعیت Bluesky آمده است که چند ساعت پیش کیفیت عملکرد این پلتفرم پایین آمد. بر اساس گزارش‌ها، به نظر می‌رسد این افت کیفیت به دلیل بارگذاری پست‌ها در نسخه وب بوده است، اما زمان زیادی برای تکمیل شدن طول کشیده است. این مشکل در نسخه iOS این برنامه کمتر بود.

Bluesky همچنین می گوید که رکورد ورود کاربران را تجربه کرده است. Paul Frazee، مهندس این شرکت، می گوید که آنها برای حل برخی از مشکلات خود برخی به روز رسانی ها را منتشر کرده اند تا حداقل مشکل بار سرور را کاهش دهند.

مهاجران جدید توییتر زمانی تصمیم به ترک این شبکه اجتماعی گرفتند که ایلان ماسک اعلام کرد دسترسی کاربران بدون حساب کاربری به توییت ها را برای جلوگیری از استخراج اطلاعات مسدود می کند. علاوه بر این، مالک توییتر مدت کوتاهی پس از اعمال محدودیت های جدید برای مشاهده توییت ها اعلام کرد تا کاربران بیشتری نسبت به قبل به دنبال خروج از این پلتفرم باشند.

اپلیکیشن ماستودون ظاهرا با موجی از کاربران همراه شده و در یک نظرسنجی از ثبت نام ۲۶ هزار کاربر جدید در این پلتفرم خبر داده است.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان به دنبال مهاجرت کاربران توییتر، Bluesky به طور موقت ثبت حساب های جدید را متوقف کرد

که در تاریخ 2023-07-02 12:23:50 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا