اخبار ورزشی

به دنبال اولین شکار طلایی در بازار نقل و انتقالات هستید؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، طبق ادعای برخی رسانه ها، انتقال رضا شکاری فوتبالیست ایرانی با باشگاه سپاهان شب گذشته به صورت رسمی انجام شد و این بازیکن فصل گذشته به نایب قهرمان لیگ برتر منتقل شد. البته زمزمه هایی مبنی بر انتقال شکری به سپاهان به گوش می رسید اما این بازیکن با انتشار پستی در اینترنت این انتقال را تکذیب کرد.

شکری 25 ساله که در پست وینگر بازی می کند فصل گذشته در ترکیب گل گهر سیرجان حضور داشت و در مسابقات لیگ 7 بار برای این تیم گلزنی کرد.

این بازیکن در شرایطی به سپاهان پیوست که همچنان با گل گهر قرارداد داشت و بند بازخرید قراردادش حدود 200 هزار دلار بود.

شکاری با تیم ذوب آهن وارد لیگ برتر ایران شد اما بعداً انتقال ناموفقی به روبین کازان روسیه داشت. او سپس از روبین کازان به فوتبال ایران بازگشت و این بار به تراکتورسازی پیوست.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم های زیر 17، 20 و زیر 23 سال ایران را دارد، پس از تراکتورسازی به گل گهر رفت و فصل آینده برای تیم جدیدش سپاهان بازی خواهد کرد.

گفته می شد رضا شکاری یکی از بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است. شکاری تجربه همکاری با گل محمدی در ذوب آهن را داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا