اخبار روز سینما

به اجرای مهدی حسینی نیا در دو قسمت اول سریال هیهیت گمشده خوش آمدید. نمایش خشم و ناامیدی.

پس از انتشار قسمت دوم سریال «وضعیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، بازی مهدی حسینی نیا در نقش امیر مورد استقبال ویژه قرار گرفت. بخش قابل توجهی از مخاطبان در کنار موضوع جذاب سریال، اجرای حسینی نیا را یکی از مهم ترین دلایل موفقیت آن عنوان کرده اند.

به گزارش پی ام آپ، مهدی حسینی نیا به تازگی یکی از بازیگران موفق سریال های تلویزیونی شده است. بازی او در سریال‌های سیاوش، می‌خواهم زنده بمانم، یاغی، میدان سرخ و آزادم کن بسیار مورد توجه قرار گرفت و اکنون با نقشی متفاوت در سریال هیهیت گمشده ظاهر شده است.

مهدی حسینی نیا در سکانس آغازین قسمت اول سریال «وضعیت گمشده» مردی تلخ و جدی معرفی می شود که با بی اعتنایی به احساسات همسرش، عمر خود را برای بچه دار نشدن تلف می کند. در سکانس زیر که متعلق به شش سال بعد است، دوباره او را در یک کافه پشت میز کارت می بینیم که پرخاشگر است و آنجاست که احساس می کنیم دوباره قرار است با نقش نسبتا منفی این بازیگر روبرو شویم.

با تصادف هاجر و قرار گرفتن امیر در شرایط بحرانی وارد مرحله جدیدی از بازی او می شویم. امیر مانند مردی که فکر می‌کرد همسرش را کاملاً می‌شناسد و زندگی‌اش روال عادی را طی می‌کند، ناگهان با موقعیت‌هایی روبه‌رو می‌شود که نمی‌تواند معده کند.

مهدی حسینی نیا ثابت کرد که می توان به عنوان شخصیت اصلی سریال «وضعیت گمشده» روی او حساب کرد.

مهدی حسینی نیا با موفقیت در نقش مردی بی بضاعت و آشفته بازی کرده است که از یک سو با خبر تصادف همسرش مواجه می شود و از سوی دیگر به دلیل افشای اکاذیب و خبر بارداری او مشکوک می شود. امیر مدام پرخاشگر است، به در و دیوار می کوبد و در نهایت مستأصل می شود، سکوت می کند و از دیگران التماس می کند که حقیقت را به او بگویند. به گفته وی، اگر ثابت شود، واقعیت آنقدر سنگین است که در حیاط بیمارستان به آتش کشیده می شود.

قسمت دوم سریال در حالی به پایان می رسد که امیر را در اوج تنهایی، غم و پرسش های بی پاسخ می بینیم. سکانسی که حسینی نیا بسیار درخشان اجرا کرده است. علاوه بر بازی موفق این بازیگر، گریم، لباس و حتی موتورسیکلتی که او می راند آنقدر خوب انتخاب شده و در خدمت اعتبار شخصیت است که چاره ای جز همراهی با او نداریم. نکته مهم اینجاست که بعد از پخش قسمت دوم «وضع گمشده» در پست های اینستاگرامی مربوط به این سریال، بیشتر نظرات به داستان جذاب سریال و اجرای موفق حسینی نیا اشاره دارد. در قسمت دوم «حیهیت گمشده» شاهد آن هستیم، در ادامه خواهیم دید که این بازیگر چه نقشی خواهد داشت.

«جایگاه گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان زاده جمعه ها روی سکوی فیلمو اکران می شود. مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی و… در آن بازی می کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا