اخبار روز سینما

بلا حدید با لباس سنتی فلسطینی در راهپیمایی ضد اسرائیلی + عکس

به گزارش خبرنگار خبر قرمزمعترضان به خیابان ها ریختند تا حمایت خود را از فلسطین در بحبوحه درگیری اسرائیل و فلسطین نشان دهند.

حدید که پدرش، محمد حدید، فلسطینی است، از حامیان سرسخت فلسطین بوده است.

سوپر مدل بلا حدید روز شنبه به راهپیمایی حامی فلسطین در شهر نیویورک پیوست. معترضان به خیابان بی ریج در بروکلین رفتند تا حمایت خود را از فلسطین در بحبوحه خشونت های جاری فلسطینی و اسرائیلی نشان دهند.

اسرائیل و حماس، گروه شبه‌نظامی که غزه را کنترل می‌کنند، هفته گذشته به یکدیگر حمله کردند. فلسطینی ها می گویند از روز دوشنبه حداقل 139 نفر از جمله 39 کودک در غزه کشته شده اند.

به گزارش رویترز، اسرائیل در این درگیری ها 10 نفر را کشته است. روز شنبه، حمله هوایی اسرائیل یک ساختمان رسانه ای در غزه را که چندین سازمان خبری بین المللی در آن مستقر بودند، ویران کرد.

حدید که پدرش، محمد حدید، فلسطینی است، با پوشیدن روسری به گردن و پوشیدن لباس‌های سنتی به تظاهرات در حمایت از پایان دادن به خشونت پیوست.

حمایت حدید از فلسطین

حدید در شبکه‌های اجتماعی درباره حمایت خود از فلسطین آشکارا صحبت کرده است. او و خواهرش، جیجی حدید، اینفوگرافیک ها و اظهارات شخصی خود را به اشتراک گذاشتند، از جمله پستی که در آن نوشته شده بود:

شما نمی توانید از برابری نژادی، حقوق دگرباشان جنسی و حقوق زنان دفاع کنید، رژیم های فاسد و دیگر بی عدالتی ها را محکوم کنید، اما ظلم و ستم فلسطینیان را نادیده بگیرید.

بلا حدید با لباس سنتی در این راهپیمایی شرکت کرد

حدید همچنین مجموعه ای عکس از روز عروسی پدربزرگ و مادربزرگش و عکسی از پدرش در کنار مادر و هفت خواهر و برادرش منتشر کرد.

حدید نوشت:

این خانواده در سال 1948 خانه های خود را در فلسطین ترک کردند و به سوریه و سپس لبنان و سپس تونس پناه بردند.

او گفت:

من خانواده ام را دوست دارم، میراثم را دوست دارم، من عاشق فلسطین هستم. من قوی خواهم ماند تا امید تو را برای سرزمینی بهتر در قلبم نگه دارم. دنیایی بهتر برای مردم ما و اطرافیانشان. آنها هرگز نمی توانند تاریخ ما را پاک کنند. تاریخ، تاریخ است!

بلا حدید با لباس سنتی در این راهپیمایی شرکت کرد

حدید در کنار پست‌های اخیر در مورد اعتراضات، عکسی از خود در تظاهرات چهار سال پیش به اشتراک گذاشت. او گفت که همیشه از فلسطین حمایت کرده است.

او گفت:

من در کنار برادران و خواهران فلسطینی ام می ایستم، تا جایی که بتوانم از آنها محافظت و حمایت خواهم کرد.

دوستت دارم. دلم برات تنگ شده و برات گریه میکنم کاش میتونستم دردت رو از بین ببرم درد پدری که نمی تواند همسرش یا بچه اش را دوباره بغل کند. مادری که باید پسرش را قبل از اینکه رشدش را ببیند دفن کند. تربیت کودکانی که هنرمندان و پزشکان آینده خواهند بود، کسانی که هرگز آموزش یا مراقبتی را که شایسته آن هستند دریافت نخواهند کرد.

حدید در ویدئویی که توسط FNTV ضبط شده است، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورد و در محاصره جمعیت، علامت صلح را ساخت.

آخرین اخبار از چهره های سینمایی.

  • جت لی و مشکلات ورود به صنعت فیلم; وقتی سن کم مانع از پیشرفت بازیگر افسانه ای چینی شد!
  • یک تجربه زیبا؛ مونیکا بلوچی و یک فیلم انقلابی!
  • سیلوستر استالونه در ۷۳ سالگی دوباره نقش راکی ​​را بازی می کند!

پست بلا حدید با لباس سنتی فلسطینی در راهپیمایی ضد اسرائیلی + عکس اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا