اخبار روز سینما

افشاگری جدید علیه بریتنی اسپیرز | بازگشت دوباره بریتنی به مواد مخدر

اخیرا خانواده بریتنی اسپیرز اعلام کردند که این خواننده دوباره به مصرف مواد مخدر بازگشته و نگران وضعیت او هستند. کوین فدرلاین، همسر سابق بریتنی در مصاحبه ای فاش کرد که نگران سلامتی بریتنی است. شان پرستون و برادر کوچکترش جیدن 16 ساله، می گویند که از گذراندن وقت در خانه مادرشان خودداری می کنند زیرا مواد مخدر در خانه دیده اند. پس از انتشار این ادعاها، بریتنی فرزندانش را به ساختن داستان متهم کرد.

بازگشت بریتنی اسپیرز به اعتیاد

این ستاره پاپ روز یکشنبه پس از اینکه پسر بزرگش شان پرستون 17 ساله و همسر سابقش از او خواستند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود برای اعتیادش کمک بگیرد، سکوت خود را شکست. یکشنبه شب، بریتنی 41 ساله، در یک پست طولانی در اینستاگرام به خانواده خود پاسخ داد و ادعا کرد که این اتهامات غیر قابل اثبات است.

او نوشت: «مایه تاسف است که آنها چیزهایی را بیان می کنند که کاملاً درست نیست. بریتنی به شان پرستون نوشت: «یادت می‌آید هر بار که به خانه من آمدی، به اتاقت رفتی و در را قفل کردی؟ “من هرگز تو را ندیدم… جیدن پیانو زد و با هم آهنگ ساختیم… اما روزی که به او گفتم می خواهم بیشتر ببینمت، دیگر تو را ندیدم.”

او افزود: “این من را ناراحت می کند زیرا بسیار تلاش کردم تا اوضاع را برای شما درست کنم، اما هرگز به اندازه کافی خوب نبود.” دلم می سوزد که پشت سرم در مورد من چنین حرف هایی می زنند. من همیشه از اخبار اذیت می شوم و ناراحت کننده است که همه احساس می کنند اشکالی ندارد که اینقدر دروغ بگویند. چرا به من می گویند که باید مراقب خودم باشم؟ کی اینقدر پست شدند؟ امیدوارم این سخنان کوین باشد نه پرستون.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا