اخبار روز

دوره آموزشی گردشگری روستایی در شهرستان شوش برگزار خواهد شد!/جزئیات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پی ام آپ، علی بویری رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شوش گفت: این دوره آموزشی در دهکده گردشگری ایوان هفت تپه دهستان مرکزی شوش و روستای تاریخی صالح داوود برگزار شد. ، در بخش فتح المبین شهرستان شوش با حضور جمعی از اهالی روستا. اعضای شوراهای اسلامی روستا و همچنین فعالان گردشگری و مدیران بوم گردی های منطقه برگزار گردید.

وی افزود: در این دوره آموزشی با هدف تقویت جوامع محلی روستاهای مقصد گردشگری شهرستان طی این دوره برگزار شد.
شرکت کنندگان با اصول گردشگری و فعالیت های اقتصادی عملی در این حوزه آشنا شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری افزود: آشنایی شرکت کنندگان با روش های کسب درآمد و چرخه اقتصادی گردشگری روستایی، تکیه بر حفظ ارزش های اجتماعی و فرهنگی و سرمایه های روستاها و تاکید بر این موضوع. نیاز به حفاظت از میراث فرهنگی و محیط زیست با در نظر گرفتن قابلیت های هر منطقه روستایی از جمله اهداف برگزاری این آموزش ها است.

بویری خاطرنشان کرد: این آموزش ها در سطوح مختلف با هدف ارائه آموزش های کاربردی در حوزه گردشگری در آینده در مناطق مختلف گردشگری شهرستان اجرا خواهد شد.
بویری در ادامه به خبرنگار پی ام آپ در شوش گفت: با توجه به قابلیت های قابل توجه شهرستان در حوزه های مختلف گردشگری از جمله گردشگری فرهنگی و تاریخی ،طبیعی ، صنعتی و کشاورزی مطالعات و بررسی هایی در خصوص شناسایی این مناطق بعمل آمده است

وی افزود: با اقداماتی که انجام خواهد شد، شاهد افزایش چشمگیر مناطق و روستاهای مقصد گردشگری در شهرستان شوش خواهیم بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا