اخبار ارز دیجیتال

برنامه تعطیلی معدن ارزهای دیجیتال امسال!

زمان مطالعه: 2 دقایق

مجری طرح تامین برق ارز دیجیتال شرکت توانیر از خاموشی مراکز ماینینگ ارز دیجیتالی که در روزهای پرمصرف از شبکه سراسری برق تامین می‌شوند، خبر داد.
محمد خدادادی، مدیر پروژه تامین برق ارز دیجیتال توانیر گفت:

بر اساس مصوبه هیات وزیران در خصوص مقررات ماینینگ ارزهای دیجیتال، فروش برق از سامانه ملی متصل به هم در بازه های زمانی محدود چه در فصول گرم و چه در فصول سرد سال ممنوع است.

وی ادامه داد، بر این اساس، آن دسته از مزارع استخراج ارز دیجیتال که برق خود را از شبکه سراسری تضمین می کنند، در ساعات روز و شب که تقاضای مصرف کنندگان به اوج می رسد، خاموش خواهند شد.
وی همچنین درباره وضعیت تامین برق مراکز ماینینگ ارز دیجیتال با انرژی های تجدیدپذیر اظهار داشت: امکان تامین برق مراکز ماینینگ ارز دیجیتال از نیروگاه های تجدیدپذیر وجود دارد و شبکه برق به ارائه خدمات ترانزیتی و روان سازی جریان برق برای این دسته از متقاضیان می پردازد.
خدادادی ادامه داد: مراکز استخراج ارز دیجیتال که قراردادهای دوجانبه با نیروگاه‌های تجدیدپذیر دارند، می‌توانند به اندازه‌ای که نیروگاه تجدیدپذیر تولید می‌کند، برق مصرف کنند.

وی همچنین درباره اقدام سازمان ملی استاندارد در خصوص صدور مجوز مجوز دستگاه های ماینینگ رمزارز افزود: بهره برداری از ماینرهای غیراستاندارد صرفا سوء استفاده از برق یارانه ای است. بنابراین اقدام سازمان ملی استاندارد ایران در مطالبه استاندارد مصرف انرژی و اقدام گمرک جمهوری اسلامی ایران در ممانعت از ورود معدنچیان با رتبه انرژی کمتر از B کمک شایانی خواهد کرد. کاهش سوء استفاده از یارانه ها الکتریسیته برای استخراج cryptoactives.
همانطور که در پی ام آپلود قبلی آمده بود، مجوز دستگاه های استخراج ارز دیجیتال منوط به ارائه مجوز از سازمان ملی استاندارد ایران است.

نوشته شده توسط برنامه خاموشی مراکز استخراج رمزارز در سال جاری! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا