اخبار روز

بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و امکانات چری تیگو 2 و 3 با نام های ام وی ام X22 و X33/عکس

به نقل از شمانیوز به گزارش پی ام آپ، چری تیگو 2 یا 3 ایکس که اولین بار در سال 2016 در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد، به عنوان مقرون به صرفه ترین عضو خانواده تیگو شناخته می شود.

بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و امکانات چری تیگو 2 و 3 با نام های ام وی ام X22 و X33/عکس

بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و امکانات چری تیگو 2 و 3 با نام های ام وی ام X22 و X33/عکس

این کراس اور چینی که در ایران با نام های ام وی ام ایکس 22 و ایکس 22 پرو عرضه می شود، در جایگاه پایین تری نسبت به تیگو 3 (ام وی ام X33) قرار گرفته است تا توجه مشتریان جوان را به خود جلب کند.

در سال 2020 ظاهر چری تیگو 3 ایکس به روز شد و نام مستعار پلاس (پرو) به انتهای نام آن اضافه شد. تغییرات جزئی مانند باریک شدن چراغ‌های جلو و تغییر طراحی چرخ‌ها تاثیر زیادی بر چهره تیگو 3X داشته است، هرچند شباهت به محصولات جدید هیوندای را نمی‌توان انکار کرد.

امکانات رفاهی MVMX 33 Cross نسبت به X22 Pro افزایش یافته است و شامل سیستم کنترل پایداری، چهار کیسه هوا، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، سیستم کنترل کشش، فرمان برقی، کروز کنترل، کنترل کلیدهای پاور فرمان، نمایشگر دیجیتال در فرمان می شود. چرخ دارای کنترل از راه دور هوشمند با استارت از راه دور، سنسور نور، سنسور باران، روشنایی داخلی، مونروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه، دوربین معکوس، سنسور معکوس، صفحه نمایش 10.25 اینچی و غیره است.
MVMX 33 Cross از همان موتور 1.0 لیتری سه سیلندر توربوشارژ X22 Pro بهره می برد که اکنون 112 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک CVT شبیه سازی شده به چرخ های جلو منتقل می کند. رسانه های ایرانی در پیست تست چری توانسته اند شتاب 0 تا 100 را در 14 ثانیه ثبت کنند که بسیار بهتر از X22 Pro است، البته نمی توان کیفیت لاستیک و بنزین را بی ربط دانست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا