اخبار روز سینما

بررسی نقش و عملکرد بازیگر سندروم داون در سریال «رهایم کن»/ با حضور او جذابیت سریال دو چندان شده است!

محمدصادق میرمحمدی بازیگر نقش راما یکی از پدیده های هفدهمین قسمت از سریال رهایم کن. هم وقتی راما در ماشین با پدرش صحبت می‌کند و از او می‌خواهد به سفر نرود، هم وقتی در کابوس پدرش در بین مردم تنها می‌ماند و با ناراحتی کنار دیوار می‌نشیند و هم وقتی از او می‌خواهد که به سمت پنجره بیاید و نگاه کن بیرون، در سلول پدرش، احساسی ترین قسمت های این قسمت را انجام می دهد.

به گزارش پی ام آپ، بازی محمدصادق میرمحمدی پسری مبتلا به سندروم داون در سریال «رهایم کن» از همان ابتدا با استقبال بسیاری از مخاطبان مواجه شد.

در قسمت هفدهم سریال شاهد اجرای درخشان دیگری از او هستیم. حاتم به راما می گوید که می خواهد به سفری برود که ممکن است بسیار دور باشد. راما می خواهد با او برود و وقتی حاتم مخالفت می کند و می گوید جای خوبی نیست، راما کاملاً منطقی عمل می کند و از او می خواهد که به جایی که خوب نیست نرود. صحنه ای که راما با گریه از حاتم خداحافظی می کند و به او می گوید که او را دوست دارد آنقدر باورپذیر است که به یکی از احساسی ترین قسمت های این قسمت تبدیل می شود.

در بخشی از این قسمت راما را می بینیم که در میان جمعیت تنها مانده و با ناراحتی راه خود را می رود. او شباهتی به بچه های اطرافش ندارد و مورد آزار و اذیت آنها قرار می گیرد. تنها از بچه ها فاصله می گیرد، گوشه ای می نشیند، غر می زند و گریه می کند و پدرش را صدا می کند. همراهی این صحنه های تلخ با موسیقی که در واقع کابوس حاتم را در زندان ایجاد می کند بسیار درگیر کننده است و احساسات مخاطب را کاملا برمی انگیزد.

رابطه راما با حاتم یکی از جذاب ترین روابط پدر و پسری است.

بعد از این کابوس، راما را در سلول پدرش می بینیم. او که نمی داند زندان چیست و چرا پدرش آنجاست، فقط به پنجره انتهای سلول توجه می کند و چیزهای جالبی را که می بیند تعریف می کند. لحن شاد و مهربان راما معنای مهمی را می رساند و با این صحنه انگار ترس و تنهایی حاتم از بین می رود.

شخصیت حاتم با تمام ویژگی هایی که دارد نسبت به نقش راما تا حدودی کامل است و به همین دلیل راما در سریال اهمیت زیادی دارد. رابطه پدر و پسری حاتم و راما آنقدر جذاب است که می توان این پسر را یکی از جذابیت های اصلی سریال دانست.

سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه حسینی جمعه ها روی سکوی فیلیمو می رود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا