اخبار روز سینما

نارگیل پرفروش‌ترین فیلم سینما ها است!/جزئیات

پیش بینی دوم تابستان 1402 از 18 مرداد این ماه با نمایش 6 فیلم آغاز شد که در میان آنها فیلم فانتزی کودکانه نارگیل از چهارشنبه تا شنبه 21 مرداد ماه بیشترین فروش را دارد و به عنوان پیشرو در فیلم های پرفروش معرفی می شود. این در حالی است که فیلم «دست انداز» ساخته کمال تبریزی شروع ناامیدکننده ای داشت.

به گزارش پی ام آپ، فیلم نارگیل به کارگردانی سید داود اطیابی با 9841 بیننده بیشترین بیننده را در بین فیلم های جدید داشت. این فیلم با جذب این میزان بیننده توانست 514 میلیون تومان فروش داشته باشد.

«بی مادر» اولین تجربه کارگردانی سید مرتضی فاطمی با اختلاف اندکی نسبت به «نرگیل» بیشترین تعداد مخاطب و فروش را در میان فیلم های تازه اکران شده داشت. از روز اول اکران تا شنبه 21 مرداد 9 هزار و 353 نفر بلیت این فیلم را خریدند که فروش آن در این چهار روز به 503 میلیون تومان رسید.

پژمان جمشیدی در نمایی از فیلم «بی مادر» که پس از نارگیل توانسته بیشترین فروش و مخاطب را در بین فیلم های جدید اکران شده داشته باشد.
نارگیل پرفروش‌ترین فیلم سینما ها است!/جزئیات

«آخرین تولد» نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست سومین فیلم پرفروش در میان فیلم های جدید اکران شده است. این فیلم در سه روز اول اکران خود 388 میلیون پلاک فروخت و به این ترتیب 6787 تماشاگر آن را دیدند.

فیلم کمدی «دست انداز» ساخته کمال تبریزی که پس از شکست‌های اخیرش به نظر می‌رسید جایگاه این کارگردان را تعدیل کند، در سه اکران اول فروش ناامیدکننده‌ای داشت. در این سه روز تنها 3350 نفر این فیلم را تماشا کردند که مجموع فروش فیلم 192 میلیون تومان شد. این فروش برای فیلم کمال تبریزی که 92 سالن و 284 اجرا داشت انجام شد.

«ستون 14» فیلم جدید دیگری است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی امیرحسین همتی است که با حضور بازیگرانی چون میترا حجار و روزبه حصاری توانسته به فروش 70 میلیون تومانی دست پیدا کند. تعداد کل بینندگان این فیلم در سه روز اول اکران 1210 نفر بوده است.

آخرین جایگاه در فهرست فروش فیلم های جدید را فیلم «میان صخره ها» به خود اختصاص داده است. این ساخته مختار عبداللهی با نمایش در 9 سالن و با داشتن 16 اجرا تنها 2 میلیون و 800 هزار تومان فروش داشته و توانسته 52 نفر را به سینماها بکشاند.

در مجموع فیلم های جدید در سه روز اول اکران خود موفق به فروش یک میلیارد و 670 میلیون تومانی شده اند. فروش نشان می دهد که تنها 30535 بیننده این آثار را دیده اند.

«ستون 14» به کارگردانی امیرحسین همتی با بازی میترا حجار و روزبه حصاری در روزهای پنجشنبه و جمعه 44 میلیون فروخت و 760 نفر برای دیدن آن به سینماها رفتند.

در میان فیلم های جدید اکران شده در سینماها، فیلم « میان صخره ها» به کارگردانی مختار عبداللهی کمترین فروش آخر هفته را داشت. برای این کار 38 بلیت خریدند و 2 میلیون و 270 هزار تومان فروختند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا