اخبار روز سینما

بررسی فروش تئاتر در هفته گذشته. «بی مادر» پرفروش ترین فیلم اجتماعی هفته شد

«بی مادر» هفته گذشته یک میلیارد تومان فروخت و عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی سینماها را در جدول فروش هفتگی به خود اختصاص داد.

به گزارش پی ام آپ، هفته گذشته سینماها با فروش 404 هزار بلیت، 16 میلیارد و 750 میلیون تومان فروختند. «فسیل» و «شهر هرت» در خانه های بالاتر جدول در کنار هم به پیشروی خود ادامه می دهند.

فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی عنوان پرفروش ترین فیلم اکران هفتگی را از آن خود کرد. این فیلم در یک هفته 144 هزار بیننده داشت و حدود 6 میلیارد تومان فروخت. با این آمار فروش کل فیلم به 248 میلیارد تومان رسید.

مقام دوم جدول اکران هفتگی بار دیگر به فیلم «شهر صدمه» ساخته کریم امینی رسید. این فیلم چشم 112 هزار نفر را در سینماها باز کرد و در یک هفته 4.6 میلیارد پلان فروخت. مجموع فروش «شهر هرت» در حال حاضر بالغ بر 52 میلیارد تومان است.

پس از دو فیلم کمدی، فیلم «نرگیل ۲» به کارگردانی سید داود اطیابی متعلق به سینمای کودک و نوجوان در رتبه سوم فروش قرار گرفت. 55 هزار نفر برای دیدنش به سینما رفتند و 2 میلیارد فروخت. مجموع فروش این فیلم پس از بیست روز به 5.6 میلیارد تومان رسید.

«بی مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی با 25 هزار بیننده و یک میلیارد فروش پرفروش ترین فیلم اجتماعی هفته و رتبه چهارم فروش هفتگی را به خود اختصاص داده است. این فیلم 18 است مرداد عرضه شده و تاکنون 3.4 میلیارد تومان فروش داشته است.

«آخرین تولد» نوید محمودی با کمی تفاوت با «بی مادر» در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم 825 میلیون تومان فروخت و 18 هزار نفر برای دیدن آن راهی سینماها شدند. مجموع فروش «آخرین تولد» 2.5 میلیارد بود.

«ستاره بازی»، «عروسی مردم» و «آهنگ دوفره» به ترتیب در رتبه های بعدی فروش هفتگی قرار دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا