اخبار روز سینما

بررسی ابهامات فصل دوم زخم کاری» توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است نبش قبر مائده و عملکرد فیلترشکن مالک در تابوت

بعد از انتشار قسمت سوم سریال.زخم کاری«: بازگشت»، انتقاداتی مبنی بر نامحتمل بودن نحوه نجات مالک از داخل تابوت مطرح شد، اما موضوع نامحتمل بودن به این قضیه ختم نشد و در چند روزی که از انتشار این قسمت می گذرد، کاربران شبکه های اجتماعی با انواع ابهامات در این زمینه فصل جدیدی را مطرح کردند. از هوشمند نبودن گوشی صاحب تا نبش قبر مائده.

به گزارش پی ام آپ، پس از انتشار قسمت سوم.زخم کاریدر گزارشی درباره صلاحیت ارسال محل تابوت نوشتیم: «بازگشت». الان چند روزی نمی گذرد، مسائل دیگری هم مطرح است.

ارسال موقعیت مکانی با تلفن Vertu! | یکی از نشانه های پولدار بودن شخصیت مالیک در فصل اول داشتن گوشی ورتو بود. برندی که معمولاً بیش از 50000 دلار قیمت دارد و به پول ما حدود 2 میلیارد دلار است. در دنیای میلیاردرها داشتن این موبایل بسیار مهم است و تاکید محمدحسین مهدویان برای واگذاری این گوشی به صاحبش به همین دلیل بوده است. این موبایل علیرغم لوکس بودن، هوشمند نیست و انتقادها دقیقاً از اینجا شروع می شود که مالک چگونه لوکیشن ورتو را از داخل تابوت ارسال کرده است؟ برخی در این مورد نوشته اند که حتما صاحب گوشی دیگری داشته است اما برخی دیگر پاسخ داده اند که اگر چنین مشکلی وجود داشت باید زودتر آن را می دیدیم.

اتصال مالک به فیلتر شکن. | سوال عجیبی که در مورد تلفن همراه مطرح شده این است که با فرض اتصال مالک به اینترنت چگونه می تواند فیلترشکن را وصل کند تا محل ارسال شود؟ البته برخی به ابهام این افراد پاسخ داده اند که باید با گوگل مپ ارسال می کردند و نیازی به فیلتر نیست.

وجود مقبره «مائده» در آرامگاه خانوادگی ریزآبادی از جمله موارد مشکوک فصل دوم. زخم کاری است.

نبش قبر مائده | موضوع دیگری که این روزها به بحث داغ تبدیل شده، محل دفن مائده است. در فصل اول دیدیم که میثم شبانه به سرزمین مائده رفت و فانوس را روی آن گذاشت و در کنار آن آتش روشن کرد. بعداً ناصر و منصوره با ماشین رسیدند و پیاده شدند و کنار قبر نشستند. در قسمت دوم زخم کاری «بازگشت» می بینیم که میشم به قبر خانوادگی خانواده ریزآبادی می رود و قبر مائده در آنجاست. برخی زیر پست های مربوط به آن قسمت نوشته اند که امکان تغییر محل قبر وجود دارد؟ و آیا این شبهه را مطرح کرده اند که نبش قبر صورت گرفته است؟

سید یک دست کار است| شبهه دیگری پیرامون موضوعی که مالک دستمالچی را سید می نامد، شکل گرفته است. برخی در شبکه های اجتماعی نوشته اند که این اشتباه جواد عزتی بوده وگرنه سید به خانواده دستمالچی نمی پیوست. البته این شبهه چندان درست نیست زیرا با یک جستجوی ساده می توان متوجه شد که افراد مختلفی با خانواده دستمالچی سید بوده اند. در واقع خانواده او دو قسمت است و سید به قسمت اول چسبیده است. احتمالا مورد این روسری هم به همین ترتیب است.

«زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان جمعه ها روی سکوی «فیلیمو» روی پرده می رود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا