اخبار روز سینما

عشق«برد پیت» نسبت به نامزد سابقش هنوز ادامه دارد! اعتراف بردپیت

برد پیت پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

برد پیت بازیگر معروف اعتراف کرده که پس از سال ها نامزدی با ژولیت لوئیس همچنان عاشق این بازیگر است!

برد پیت پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

برد پیت علیرغم دو ازدواج ناموفق، ژولیت لوئیس را به عنوان نیمه گمشده و عشق زندگی اش معرفی کرده است. این بازیگر روابط عاشقانه زیادی داشته است. با این حال، او اعتراف می کند که بهترین رابطه عاشقانه اش با ژولیت لوئیس بوده است.

برد پیت پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

او با بسیاری از ستاره های مطرح هالیوود از جمله همسران سابق جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی قرار ملاقات داشته است. اما این بازیگر از ژولیت لوئیس به عنوان کسی که هنوز هم دوستش دارد یاد کرد.

برد پیت پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

برد پیت 59 ساله، نامزد سابقش، ژولیت لوئیس را در صحنه فیلمبرداری فیلم Too Young to Die در سال 1990 ملاقات کرد. آنها به سرعت به یکی از محبوب ترین زوج های هالیوود تبدیل شدند. این زوج سابق به مدت سه سال نامزد بودند. اما در ابتدای سال 93 تصمیم به جدایی گرفتند. در آن زمان ژولیت لوئیس دلیل جدایی آنها را زندگی متفاوتشان معرفی کرده بود.

برد پیت پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

خانم بازیگر از شهرت برد پیت خسته شد!

برد پیت در یکی از مصاحبه های اخیر خود خاطرات زیبایی از دوران نامزدی خود با این ستاره زن را یادآور شد. او در این مصاحبه اعتراف کرد: من هنوز آن زن را دوست دارم. او یک نابغه واقعی است. با او خوش گذشت. این یکی از بهترین روابطی بود که تا به حال داشتم. مشکل این است که ما فکز میکنیم عشق می‌تواند بر همه چیز غلبه کند. اما این اینطور نیست»

برد پیت پس از سال ها همچنان عاشق این بازیگر است!

در سال 1993، برد و ژولیت در دومین فیلم خود بازی کردند. ژولیت در آن زمان درباره عشق خود صحبت کرد و گفت که برد پیت را به عنوان یک بازیگر موفق به جای یک شریک عاشقانه دوست دارد. این بازیگر پس از جدایی از برد پیت در مصاحبه ای گفت: «در حال حاضر هیچ هدف مشترکی نداریم. او اکنون یک فرد بسیار مشهور است. من به او فقط به عنوان کسی که زمانی دوستش داشتم نگاه می کنم. امیدوارم خوشحال باشی. من واقعا آن را دوست داشتم. او مرد بسیار خوبی است.”

بعداً در سال 2009، ژولیت لوئیس اعتراف کرد که تنها دلیلی که مردم هالیوود به او پیشنهاد کار دادند، شهرت نامزدش بود. او گفت: مردم فقط در مورد او از من می پرسند، در مورد شوهر سابقم نمی پرسند، این رابطه مهم‌تری در زندگی من است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا