اخبار روز

برای داشتن خوابی عمیق و کافی از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید! /جزئیات

تحقیقاتی انجام شده توسط محققان پژوهشکده پزشکی هاروارد، سرنخ هایی از اسرار خواب عمیق و آرامبخش شبانه فاش کردند. براساس این تحقیقات، مدت زمان کافی خوابیدن (حداقل هشت ساعت در شب) و عدم بیدار شدن مکرر در طول شب از جمله اصول مهمی برای حفظ سلامتی محسوب می‌شوند.

با تمام روش های توصیه شده قدیمی و جدید برای حفظ سلامتی، تمرکز نه تنها بر خواب خوب، بلکه بر تغذیه مناسب، ورزش و بهداشت دهان و دندان است. با کم خوابی در شب، نه تنها روز سختی در پیش داریم، بلکه در آینده مشکلاتی برای سلامتی ما نیز به وجود خواهد آمد. این مشکلات شامل انواع بیماری ها مانند: دیابت، فشار خون، افزایش وزن و حمله قلبی است. در واقع، بی خوابی ما را به یک وضعیت کسل کننده از بیماری می رساند که شبیه شروع سرماخوردگی است. وقتی بعد از یک خواب خوب و زمان کافی از خواب بیدار می شویم، احساس می کنیم سرزنده، پرانرژی و آماده انجام کارهای مختلف هستیم.

یکی از مهم ترین عوامل برای یک خواب خوب، به موقع و با کیفیت هوای پاک است. علاوه بر تحقیقات تخصصی، تجربه شخصی خودمان نشان می‌دهد که هوای پاک نه تنها خواب را بهبود می‌بخشد، بلکه میل ما را به خوردن هنگام خروج از شهر افزایش می‌دهد. بیرون می رویم و استراحت می کنیم، ناگهان از همه دغدغه های زندگی شهری بزرگ فرار می کنیم و بعد از چند روز صحت گفته های بالا تایید می شود.

تنفس هوای تمیز به طور غیرمستقیم بر هر کاری که انجام می دهیم تأثیر می گذارد. بسیاری از هنرمندان و فعالان رشته های دیگر باید بر خلق آثار و تولیدات جدید تمرکز کنند و تصمیمات مهم خود را در مکان های آرام و بیرون از خانه بگیرند. مناطق آلوده ناپدید می شوند و نتیجه بسیار بهتری می گیرند.

برای داشتن خوابی عمیق و کافی از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید! /جزئیات

تا زمانی که آلودگی هوا وجود داشته باشد تصفیه کننده هوا همچنین تامین سلامت بیماران و ساکنان محیط های آلوده شهری و صنعتی ضروری است.

شرکت چرمه شیز این شرکت با بیست و یک سال تجربه در ارائه خدمات تصفیه هوا یکی از پیشگامان در این زمینه است که در ارائه با کیفیت ترین تجهیزات تصفیه هوا، عملکرد ثابت و خدمات پس از فروش مستمر در کنار شما ایستاده است. ایجاد فروش بالا و دستیابی به اهداف تجاری شما.

برای داشتن خوابی عمیق و کافی از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید

 چرمه شیز جدیدترین فناوری تصفیه هوا را ارائه می دهد، اما همچنان به تامین قطعات برای واحدهایی که در دو دهه اخیر فروخته است و ارائه خدمات به خریداران قبلی ادامه می دهد و رضایت مشتری را در بالاترین سطح اهداف شرکت قرار داده است.

دپارتمان تخصصی این شرکت با مشاوره و اقدام در کنار شماست و راهکارهای مناسبی را ارائه می دهد تا بتوانید از حداکثر عرضه هوای پاک بهره مند شوید. لطفا ترک کنید جدیدترین دستگاه های تصفیه هوا از شرکت نئوتک (ارائه شده در نمایشگاه جهانی دوسلدرف 2023) با آخرین فناوری تصفیه هوا از مکان ما دیدن کنید.

تلفن: 02188613903 02188055727

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا