اخبار روز سینما

“محیا دهقانی” با این عکس ترکونده! | عکس متفاوت خانم بازیگر!

در ادامه می‌توانید تصویری جدید از محیا دهقانی را ببینید.

شما در حال خواندن درباره‌ی محیا دهقانی، بازیگر نقش نجلا که در حال حاضر در حال اکران است، هستید. او با تیپ و استایل جدید خود برای شما پیدا شده است. محیا دهقانی یک بازیگر جوان ایرانی است که ۳۱ سال سن دارد و در کاراته حرفه‌ای است. او با بازی در سریال نجلا شهرت زیادی به دست آورده است و از سن ۲۱ سالگی وارد صنعت بازیگری شد. زیرا که شما علاقه‌مند به استفاده از اموجی‌ها هستید، تصویری از محیا دهقانی برای شما در ادامه قرار داده شده است.

"محیا دهقانی" با این عکس ترکونده! | عکس متفاوت خانم بازیگر!

محیا دهقانی یک هنرپیشه ایرانی است که در صنایع سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت می‌کند. وی در تاریخ ۲۴ دی ۱۳۷۰ به دنیا آمده است و دارای مدرک آزاد بازیگری از داریوش ارجمند می‌باشد.

اولین فیلم سینمایی محیا دهقانی به کارگردانی نرگس آبیار در فیلم “شیار ۱۴۳” بود و سریال تلویزیونی “قهر و آشتی”، نخستین تجربه وی در تلویزیون بود. وی همچنین در نقش سوسن در سریال تلویزیونی “پایتخت۴” حضور پیدا کرد.

در فیلم سینمایی “ماجرای نیمروز” به کارگردانی محمدحسین مهدویان، محیا در نقش “فریده”، شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرد و به عنوان بهترین بازیگر زن در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در سان‌فرانسیسکو برای بازی در فیلم کوتاه “باهر” به کارگردانی حسن آخوندپور جایزه دریافت کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا