اخبار روز سینما

ببینید: کولاک سبک جدید لیلا اوتادی! +[چهره جدید لیلا اوتادی در کنسرت]

یک تصویر سبک جدید لیلا اوتادی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شد که بازتاب گسترده ای در بین کاربران ایجاد کرد.

لیلا اوتادی بازیگر خوب ایرانی عکسی از استایل پر زرق و برق خود منتشر کرد که بسیار پرطرفدار است. با اخبار به خواندن ادامه دهید ظاهر جدید لیلا اوتادی با ما بمان.

سبک جدید لیلا اوتادی

عکس جدید لیلا اوتادی

به گزارش منابع خبری:

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران عکسی از تیپ جدید خود را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. می توانید بیشتر بخوانید آخرین عکس لیلا اوتادی این را ببینید:

سبک جدید لیلا اوتادی

بیشتر بخوانید:

ازدواج لیلا اوتادی جنجال برانگیخت

چهره جدید لیلا اوتادی در کنسرت

لیلا اوتادی یکی از بازیگران زیبای زن ایرانی است که با حضور در آثار مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است. ظاهر جدید لیلا اوتادی در کنسرت عکس مشترک جدیدی از اوست.

بازیگر جوان لبخند می زند

ماجرای لیلا اوتادی در کنسرت
ماجرای لیلا اوتادی در کنسرت

لیلا اوتادی در 14 سالگی به دنیا آمد مرداد سال 1362 است. او در تهران به دنیا آمد و از کودکی به بازیگری علاقه مند شد. اوتادی دانشجوی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با این سریال همراه بود. مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سبک جدید لیلا اوتادی چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا