اخبار روز سینما

جنجال دوباره بهاره رهنما با انتشار کلیپ زایمانش! / خانم بازیگر تولد دخترش رو این بار متفاوت تر از همیشه تبریک گفت! + فیلم

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که بسیار پر حاشیه است و این حواشی پس از طلاق او از پیمان قاسم خانی بیشتر همه شده است. در ادامه با اقدام جمجالی دیگری از این بانوی بازیگر آشنا خواهید شد.

اخیرا کلیپ احساسی بهاره برای تولد دخترش در محیط مجازی وایرال شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

امروز کلیپ احساسی از بهاره رهنما برای تولد دخترش در محیط مجازی منتشر شده که حواشی زیادی ایجاد می کند. بهاره رهنما این کلیپ را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

کلیپ احساسی بهاره برای تولد دخترش

اخیرا بهاره رهنما او تولد دخترش را به شکلی خاص جشن گرفت. او این کار را به زیبایی در قالب یک کلیپ انجام داد. بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدرش مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پروین قائم مقامی بازیگر است. او فرزند دوم خانواده است و دارای برادران و خواهران دوقلو به نام های بهانه و رهام (پزشک) است.

خانواده بهاره رهنما در ۲ سالگی به تهران نقل مکان کردند، اما با تحقق انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران را به مقصد انگلستان ترک کردند و پس از مدتی که تنش های سیاسی فروکش کرد، به ایران بازگشتند.

لحظه تولد در بهار رهنما

او از ازدواج اولش با پیمان قاسم خانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران یک دختر دارد. فیلم منتشر شده مربوط به سونوگرافی و زایمان نوزاد بهاره رهنما در بیمارستان است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا