اخبار روز سینما

ببینید: ماجرای دردناک صدف طاهریان برای مادرش; مادر صدف روی تخت بیمارستان

داستان غم انگیز صدف طاهریان برای مادرش او خیلی خبر داد. او با انتشار عکسی از مادرش که روی تخت بیمارستانش گرفته بود ابراز ناراحتی کرد.داستان صدف طاهریان درباره مادرش روی تخت بیمارستان تحت عنوان داستان غم انگیز صدف طاهریان برای مادرش هولدلزلن این وبلاگ نویس را ناراحت کرد. به دنبال عکس استوری مادر صدف طاهریان با فیگار همراه باشید.

داستان غم انگیز صدف طاهریان برای مادرش

ماجرای دردناک صدف طاهریان از بیماری مادرش

صدف طاهریان در 30 سالگی به دنیا آمد تیر در تهران در سال 1367. وی بازیگر سینما و تلویزیون از جمله فیلم های سلام بر عشق و ناکجاآباد، هیچکس (1390) و پس کوچک های شمرون (1391) بود.

علت بیماری مادر صدف طاهریان

صدف طاهریان که سال هاست به خارج از کشور مهاجرت کرده است، در یکی از استوری های خود عکسی از بیماری که مادرش روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود منتشر کرد و نوشت:

هیچ کدام از ما آنطور که می بینیم زندگی نمی کنیم، دیشب سخت ترین شب زندگیم را گذراندم و متاسفانه هنوز هم ادامه دارد. زود خوب شو، تو تنها چیزی هستی که من دارم چون با دیدنت اینطوری ترجیح میدم تو این دنیا نباشم.

از دیگر فعالیت های او می توان به فیلم های پشت خیابان های شمرون (کامران قدکچیان، 1390)، ملاقات بعدی (محسن توکلی، 1391)، موارد مشکوک (محسن توکلی، 1392) و عصر یخبندان (مصطفی کیایی، 1392) اشاره کرد. استناد شده را می توان به بازیگری نسبت داد. او همچنین در فیلم کوتاهی به نام همسر من (علی پناهی مجد، 1390) بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد داستان غم انگیز صدف طاهریان برای مادرش چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا