اخبار روز سینما

زیبایی خیره کننده امیرحسین آرمان در لباس ورزشی! / امیر حسین آرمان از شایعه ازدواج تا دوستی با نیکی کریمی! + عکس

امیرحسین آرمان فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی است که علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت ددارد. آرمان متولد سال 1361 در تهران است.

اخیرا عکس امیرحسین آرمان ورزشکار  در اینستاگرام منتشر شده که بازتاب زیادی در فضای مجازی و بین کاربران مجازی دارد. به تازگی عکسی از امی حسین آرمان بازیگر خوب سینمای ایران منتشر شده است که استایل جدیدش با قدیم بسیار متفاوت است.

عکس ورزشکاری امیر حسین آرمان

به گزارش منابع خبری:

امیرحسین آرمان بازیگر خوب و با استعداد سینما و تلویزیون ایران عکس اختصاصی خود را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. می توانید در ادامه عکس امیرحسین آرمان در باشگاه را ببینید:

زیبایی خیره کننده امیرحسین آرمان در لباس ورزشی! / امیر حسین آرمان از شایعه ازدواج تا دوستی با نیکی کریمی! + عکس

ازدواج امیرحسین آرمان با پسر عمویش

امیرحسین آرمان در ۱۴  آبان 1361 در تهران به دنیا آمد و بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته طراحی دکوراسیون داخلی است و به زبان انگلیسی تسلط خوبی دارد. او علاوه بر بازیگری در حرفه خوانندگی و موسیقی نیز فعال است و تاکنون آثار زیادی از او منتشر شده است.

عروسی امیرحسین آرمان
عکس همسر امیرحسین آرمان

در سال 1381 در سن 20 سالگی فنون بازیگری را نزد مرحوم مصطفی اسکویی فرا گرفت و تحصیلات خود را به طور رسمی از اتد صحنه آغاز کرد. او در سال 1383 با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم «ازدواج به سبک ایرانی» (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین برد. اما شهرت واقعی او از سال 1394 با بازی در نقش شهریار کامفر در سریال کیمیا و سپس در سال 1395 با ایفای نقش یک فرد ایدزی در سریال پریا آغاز شد.

پس از بحث های پیرامون ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی، شایعات تایید نشده عجیبی مبنی بر ازدواج امیر حسین آرمان با دختر خاله اش، در فضای مجازی ظاهر شد. از طرفی گفته می شود آرمان دوست پنهانی نیکی کریمی است اما این نیز تایید نشده است.

عروسی امیرحسین آرمان

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا