اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

ببینید: عکس جدید نرگس محمدی و فریبا نادری در یک جشن تولد در ترکیه

به تازگی عکس هایی از نرگس محمدی و فریبا نادری در یک جشن تولد در ترکیه در فضای مجازی منتشر شده است.

در این عکس در کنار این دو بازیگر، خواهر نرگس محمدی و دختر فریبا نادری نیز حضور دارند که برای دوست مشترکشان در ترکیه جشن گرفته اند.

نرگس محمدی بازیگر نام آشنای کشورمان متولد نهم فروردین ماه 1364 در تهران است. او در رشته پرستاری تحصیل کرده است. نرگس محمدی همسر علی اوجی، بازیگر تلویزیون و سینما است. خانم محمدی یک برادر به اسم محسن، یک خواهر به اسم سارا دارد. مادرش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی کارمند بود و به همین دلیل با فضای هنری آشنایی پیدا کرد.

محسن و سارا، خواهر و برادر نرگس محمدی دوقلو هستند. آنها متولد 1 اردیبهشت 1368 هستند. سارا محمدی فارغ التحصیل دکترای روان شناسی است.

خانم فریبا نادری نیز بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون زاده ی 23 فروردین سال 1363 در تهران است. او لیسانس رشته گرافیک دارد. خانم نادری در سن 19 سالگی به یک دفتر بازیگری رفت و آنجا با مسعود رسام آشنا شد. این آشنایی چندسال به طول انجامید و درنهایت با وجود 27 سال اختلاف سنی به ازدواج ختم شد. آنها زندگی عاشقانه ای داشتند اما زندگی مشترک این دو زیاد طول نکشید و مسعود رسام چند سال بعد از ازدواج بخاطر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. او 8 سال بعد از درگذشت همسرش با آقای مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد. آنها در سوم اسفندماه سال 96 صاحب دختری به نام یارا شدند.

ببینید: عکس جدید نرگس محمدی و فریبا نادری در یک جشن تولد در ترکیه ببینید: عکس جدید نرگس محمدی و فریبا نادری در یک جشن تولد در ترکیه

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا