اخبار روز سینما

ببینید: شهاب حسینی صدام حسین شد ! [+عکس]

با انتشار تصاویر تازه از شهاب حسینی و شوخی کاربران در فضای مجازی، شایعات و شوخی‌های شهاب حسینی صدام حسین مانند، به راه افتاده است.

بعد از انتشار عکس‌های جدید شهاب حسینی شوخی کاربران درباره شایعه شهاب حسینی در نقش صدام آغاز شد. ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی به دلیل شباهت شهاب حسینی به صدام حسین بسیار جنجالی شده و هواداران این بازیگر ایرانی از آن به شدت استقبال کرده اند.

شهاب حسینی صدام

ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی

عکس‌های منتشر شده از شباهت عجیب شهاب حسینی به صدام حسین، دیکتاتور مخلوع رگی از عکس‌های عجیب‌ای در فضای مجازی است. در این تصاویر، چهره جدید شهاب حسینی، بازیگر سرشناس سینمای ایران در تمرین تیم پشم پی یادی به صدام حسین دارد. شایعاتی مطرح شده است که گویا شهاب حسینی در حال بازی در نقش صدام حسین می‌باشد ورس در گ .

در ادامه می‌توانید شهاب حسینی در نقش صدا را ببینید:

شهاب حسینی صدام
ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی
شهاب حسینی صدام
ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی
شهاب حسینی صدام
ایفای نقش صدام حسین توسط شهاب حسینی

شهاب حسینی در نقش صدام

در روزهای متوالی و همزمان با پخش سریال پوست شیر، حضور شهاب حسینی در تمرین باشگاه فاله خبر، به ویژه که با ظاهری متفاوت در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد که همین اتها برای شوخی با او توسط برخی از کاربران در فضای مجازی را ارائه کردند. .

حال و با گذشت چند روز از آن اتفاق، برخی از کاربران در فضای مجازی با کنار هم قرار داداس عڴ اینی با ظاهر جدید و تصویری از صدام، ادعایی قابل توجه را مطرح می کنند. به نظر می‌رسد که شهاب حسینی با گریمی در نقش صدام، دیکتاتور مخلوع رداٌم به نظر می‌رسد ی نقش خواهد کرد.

شباهت عجیب چهره جدید شهاب حسینی با صدام، گمانه‌زنی‌ها برای درست بودن این ادتد کرده است. عده‌ای از کاربران نیز، نام این اثر سینمایی را عامل اعصاب اعلام کرده و با حضور با یگران در حامد بهداد، کامران تفتی و سعید راد در آن خبر داده‌اند. به گفته آنها این فیلم، دادگاه صدام را نشان خواهد داد که به گذشته فلش بک دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا