اخبار ورزشی

ببینید جوایز مهم کافا به طارمی رسید

ستاره خط حمله تیم ملی ایران دو جایزه مسابقات کافا را همزمان دریافت کرد.

به گزارش آرسه آنلاین، مهدی طارمی پس از فصل فوق العاده ای که در پورتو سپری کرد و در لیگ برتر پرتغال به آقای گلی رسید و همچنین نقش مهمی در قهرمانی تیمش در جام حذفی داشت، در رقابت های کشوری خوش درخشید و توانست. به عنوان بهترین گلزن مسابقات کافا انتخاب شود.

ستاره ایرانی پورتو در اولین بازی تیم ایران در تورنمنت کافا مقابل افغانستان سه گل به ثمر رساند و در یک گل تاثیر مستقیم داشت و سپس در دیدار مقابل قرقیزستان مجددا هت تریک کرد و عملکرد درخشانی داشت. که یکی دیگر از عملکردهای مثبت تیم ملی بود که به پیروزی رسید.

مهدی طارمی امشب در فینال مسابقات کافا علاوه بر نمایش موثر در خط حمله این تیم با دریافت توپ و موقعیت یابی برای سردار آزمون، مبنای تک گل ایران مقابل ازبکستان قرار گرفت تا شاگردان قلانوی در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی دست خواهند یافت.

طارمی در مراسم اهدای جوایز به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد و همچنین با به ثمر رساندن 6 گل در سه بازی برای تیم ایران، جایزه بهترین گلزن مسابقات کافا را نیز دریافت کرد. / خبر آنلاین

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا