اخبار روز سینما

ببینید : تصویری لو رفته از جشن تولد برادر لیلا بلوکات

به تازگی تصویری لو رفته از جشن تولد برادر لیلا بلوکات در اینستاگرام منتشر شده است که صدای بسیاری را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است

خیرا تصویر جنجالی از لیلا بلوکات در جشن تولد برادرش در فضای مجازی پخش می شود که برای کاربران مورد بحث داغی است. گویا عکس دیده نشده از لیلا بلوکات در جشن تولد حواشی زیادی را برای او داشته است. لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 با سریال به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و تش.

از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و شهرت مشخص شد. در ادامه می‌توانید عکس دیدنی از جشن تولد برادر لیلا بلوکات مشاهده کنید.

تصویری لو رفته از جشن تولد برادر لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1360 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته طراحی فرش است، دو خواهر یک برادر دارد، روانشناسی علاقه مند است و اسب سواری و ورزش را دنبال می کند.

لیلا بلوکات موسس خیریه لیلا است، هدف این موسسه کمک بیماران ام اس، سندروم دان، به سرطان و بچه‌های سرپرست و عامل می باشد. لیلا بلوکات تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 با سریال به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و تش. از کارهای لیلا بلوکات می‌توانم به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کنم. پس از موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و شهرت مشخص شد.

عکس دیدنی از جشن تولد برادر لیلا بلوکات

مثلا:

عکس دیدنی از جشن تولد برادر لیلا بلوکات

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. وی در این باره نیز گفت:

«من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو سالی است که باشگاه بانوان راه افتاده و من با تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم. لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند. لیلا بلوکات گاهی اوقات با دوستانش به پیست اسکی میرود. عکس لیلا بلوکات با تیپ جدید ومتفاوت در پیست اسکی را در ادامه مشاهده کنید.”

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا